عضو شورای شهر بوشهر گفت: وضع روشنایی معابر و خیابان‌های این شهر مناسب نیست و باید چاره‌ای برای بهبود آن اندیشیده شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  مهرزاد آسایش افزود: با حضور مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان انتظار داشتیم روشنایی معابر و خیابان‌های مرکز استان بهبود یابد که تا کنون اتفاق خاصی نیفتاده و تاریکی کوچه‌ها و معابر باعث نارضایتی شهروندان زیادی شده است.

وی ادامه داد: از تقاطع میدان آزادی تا تنگک اول در تاریکی مطلق قرار دارد و با توجه به تردد زیاد در این خیابان هر لحظه ممکن است حادثه‌ای اتفاق بیفتد.

این عضو شورای اسلامی شهر بوشهر بیان کرد: از سوی دیگر با توجه به اصلاح و بازگشایی کوچه‌ها تعداد زیادی تیر‌های برق وسط کوچه‌ها باقی مانده که باعث حوادث ناخوشایندی شده و انتظار داریم مدیریت برق با همکاری شهرداری این تیر‌ها را جابه‌جا کنند.

آسایش همچنین با اشاره به تکمیل نشدن سرویس‌های بهداشتی خیابان خلیج فارس یا ساحلی بوشهر، افزود: پنج ماه است ساخت آن‌ها آغاز شده، اما هنوز به پایان نرسیده و انتظار داریم شهرداری این کار را با قید فوریت در دستور کار قرار دهد.

وی به نارضایتی مردم از وضع قیمت بلیت هواپیما در بوشهر که گاه به رقم‌های میلیونی رسیده نیز اشاره کرد و علت را نبود نظارت کافی مسئولان استان دانست و درخواست کرد شورای شهر بوشهر با نوشتن نامه‌ای به مجمع نمایندگان استان در مجلس و وزیر راه و شهرسازی مطالبه جدی شهروندان بوشهری را پیگیری کند.

این عضو شورای شهر بوشهر با اشاره به بدون استفاده ماندن کشتی تفریحی نگین و تخریب آن، بیان کرد: سرمایه گذران زیادی برای اجرای طرح‌های مختلف در این کشتی مراجعه کرده‌اند که از کمیسیون سرمایه گذاری شورا می‌خواهم برای اعلام فراخوان و جذب سرمایه گذار این طرح فراخوان بدهد.

انتهای پیام/ک

وضع روشنایی معابر بوشهر مناسب نیست

 

برچسب ها: وزارت نیرو ، هواپیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.