نائب رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر از شهرداری خواست با سازندگان دو مجتمع تجاری در حال ساخت در این شهر به دلیل آنچه تخلفات ساختمانی در این مجتمع‌ها خواند، با جدیت برخورد کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، روح الله نصرتی در نشست شورای اسلامی بوشهر که شهردار و برخی معاونان وی نیز حضور داشتند، گفت: یکی از مجتمع‌ها با وجود تخلفاتی که داشته، فعالیت بخشی از مغازه‌های مجاور خیابان را شروع کرده و مجتمع دیگری که ساخت آن اسفند ۹۶ آغاز شده و متعهد به ساخت پارکینگ برای شهرداری بوده، تا امروز هیچ کاری در این زمینه نکرده است.

وی با بیان اینکه شهرداری نباید به تماس‌های برخی افراد بانفوذ درباره چشم پوشی از تخلفات ساختمانی مهم توجه کند، افزود: بی‌توجهی سازندگان این بنا‌ها به اصول فنی باعث می‌شود افرادی که واحد‌های تجاری را پیش خرید کرده اند متضرر شوند.

نصرتی بیان کرد: شهرداری نباید طوری عمل کند که انگار فقط زورش به افراد ضعیف می‌رسد، بلکه قانون باید برای همه یکسان باشد.

عبدالخالق برزگرزاده عضو شورای اسلامی شهر بوشهر نیز با انتقاد از کاهش هزینه مشاوره تقاطع غیرهمسطح میدان شهید مطهری بوشهر پس از اعتراض فرمانداری، بر توجه بیشتر به مسائل مالی طرح‌ها تاکید کرد.

کیوان هاشم زاده نائب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر نیز از شهرداری خواست درباره انتخاب مشاور این طرح تجدید نظر کند.

انتهای پیام/ک

شهرداری بوشهر در انتخاب مشاور طرح بیشتر دقت کند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.