معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: نیروی انسانی یکی ازمولفه‌های کلیدی درخلق ارزش واقعی برای سازمان است.

یکی از مولفه‌های کلیدی درخلق ارزش های واقعی نیروی انسانی است به گزارش    خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، هرمز نوروزی‌فرد معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: نیروی انسانی یکی از مولفه‌های کلیدی درخلق ارزش واقعی برای سازمان است توانمندسازی، مفهومی روانشناختی است که به‌عنوان فرایند انگیزشی درونی تعریف شده است و ابزاری سودمند برای ارتقاء کیفی کارکنان و افزایش اثربخشی سازمان تلقی می‌شود.

علیرضا فرهنگیان مدیر آموزش و پروش ناحیه‌۳ کرمانشاه نیز  بیان‌کرد: توانمندسازی به این معناست که کارکنان بتوانند به خوبی وظایفشان را درک کنند و به خودباوری برسند و هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی، آشنایی آموزش دهندگان با روش‌های نوین تدریس، هماهنگی بیشتر بین آموزش دهندگان وجامعه هدف بزرگسال وتسهیل درفرایند یاددهی و یادگیری است.

این مقام مسئول اظهار داشت: آموزش دهندگان با حضور در این کارگاه‌های آموزشی اعتماد به نفس بیشتری پیدا می‌کنند و با ایجاد تنوع در محیط آموزشی، فراگیران با شور و اشتیاق بیشتری درکلاس‌های سوادآموزی حضور پیدا می‌کنند.

گفتنی است کارگاه یک روزه با حضور ۸۰ نفر از آموزش دهندگان برگزارشد، مدرسین، روش‌های نوین تدریس و آموزش بزرگسالان را درچند مرحله برای آموزش دهندگان تشریح کردند.

 

انتهای  پیام/ز

 

روش‌های نوین تدریس و آموزش بزرگسالان در کلاس های سواد اموزی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.