روح الله وین رئیس هیئت ژیمناستیک استان تهران گفت: سعید رضا کیخا ملی وش ژیمناستیک خرک یکی از امید‌های کسب سهمیه‌ی المپیک است.

روح الله وین رئیس هیئت ژیمناستیک استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: ژیمناستیک از جمله رشته هایی است که دیر به بار می نشیند و فرد باید با مربیانی که از دانش بالایی برخوردار هستند  تمرین کند تا بتواند در مسابقات بین المللی صاحب مدال شود. ژیمناستیک ایران به درجه رشد رسیده است و ۳ بازیکن  در ژیمناستیک می توانند مدال آور باشند از جمله سعید رضا کیخا در خرک که یکی از امید های کسب سهمیه ی المپیک است. برای حضور در المپیک باید از مسیر سختی عبور کنیم . همچنین کسب سهمیه المپیک مشکل است اما می توانیم با تلاش و تمرین بیشتر این هدف را عملی کنیم. مدال هایی که توسط قهرمانان ژیمناستیک کسب شده است انگیزه ی سایر ورزشکاران ژیمناستیک کار را برای کسب مدال های بیشتر افزایش می دهد.

رئیس هیئت ژیمناستیک استان تهران درباره برگزاری مسابقات باشگاه های تهران گفت: دومین دوره از رقابت های باشگاه های تهران در سالن شهید سعیدی در باقر شهر در حال برگزار است. در این دوره ۶۶ تیم و ۳۳۰ نفر ژیمناستیک کار  از کل استان تهران و توابع تهران شرکت کرده اند. این مسابقات انتخابی تیم آموزشگاه های استان تهران، انتخابی رده های سنی استان تهران و انتخاب فرزندان کارگری و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان محسوب می شود. این دوره از مسابقات به نام شادروان  احمد عسکری نیک از بزرگان ژیمناستیک که  استاد من  نیز بوده است برگزار شد. همچنین دوره های بعدی نیز به نام پیشکسوتانی که در بین ما نیستند برگزار خواهد شد.سطح رقابت ها بسیار پیشرفت داشته است که باعث ایجاد انگیزه بین بازیکنان شده است و از شهردار باقر شهر تشکر میکنم که سالن شهرداری را در اختیار ما قرار دادند.

او در پایان اظهار کرد: از تمام رسانه ها برای پوشش اخبار رشته ی ژیمناستیک تشکر می کنم و  امیدوارم اخبار این رشته نسبت به قبل بیشتر پوشش داده شود تا انگیزه ورزشکاران ژیمناست نسبت به قبل بیشتر شود.


بیشتر بخوانید: 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار