امام جمعه یزد گفت:باید با روحیه انقلابی و همت جهادی در پیشبرد اهداف و آرمان های نظام مقدس انقلاب اسلامی بکوشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، آیت الله محمد رضا ناصری، امام جمعه یزد در خطبه های امروز نماز جمعه  گفت: برای رسیدن به پیشرفت و پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی باید روحیه انقلابی و همت جهادی را د خود تقویت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد راه دستیابی به موفقیت‌ها را داشتن همت بلند دانست و گفت: مسئولان با روحیه انقلابی و همت والا برای اعتلای میهن اسلامی ایران تلاش کنند.

آیت الله ناصری با اشاره به اینکه برای رسیدن به قله‌های رفیع پیشرفت نباید به وضع موجود قانع بود افزود: نتیجه رضایت داشتن به وضع موجود بی شک عقب گرد خواهد بود.

وی تقویت بنیه علمی و پژوهشی کشور را وظیفه اصلی دانشگاهیان و مراکز علمی دانست و از شورا‌های اسلامی شهر و روستا خواست انرژی خود را برای رشد جامعه و معیشت مردم صرف کنند و برای مردم شادی و نشاطی فراهم کنند که با دریافت عنایت و رحمت الهی روح و قلب آن‌ها آرامش یابد.

آیت الله ناصری همچنین از اهل قلم خواست برای رفع گرفتاری‌های مردم و از بین رفتن مشکلات جامعه قلم فرسایی کنند.

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه مسئولان فرهنگی با توجه بیشتر به فکر گسترش فرهنگ اسلامی در جامعه باشند گفت: مسئولان فرهنگی نباید با انجام کار‌های نادرست نظیر اختلاط دختر و پسر‌ها در مکان‌های خاص مایه بروز فساد در جامعه شوند و بچه‌های ما را جهنمی کنند و زحمات علمای ما را که در طول سالیان سال سنت‌های الهی را در جامعه پیاده کردند بر باد بدند و تدین مردم را نیز زیر سوال ببرند.

انتهای پیام/

خطبه های نماز جمعه یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.