معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: اجرای برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه C B R در مناطق شهری نیاز به حمایت و همراهی روسای شهرستان‌ها دارد.

اجرای موفق برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه نیاز به حمایت و همدلی داردبه گزارش    خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، نیلوفر اختیاری معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان  کرمانشاه در جلسه افتتاحیه، توجیهی و هم‌اندیشی در خصوص اجرای برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه CBR در مناطق شهری گفت: اجرای موفق برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه نیاز به حمایت و همراهی روسای شهرستان‌ها با مراکز اجرا کننده برنامه و نظارت و پیگیری و همفکری کارشناسان با مراکز دارد.

وی گفت:  روسا در شفاف‌سازی برنامه و جلب مشارکت‌های کاری و مالی در جلسات فرمانداری و همچنین در تشکیل شورای محلات تسهیلگران میانی و محلی را همیاری کنند.

 اختیاری گفت: توانبخشی مبتنی بر جامعه یا (CBR (Community Based Rehabilitation راهبردی است در درون برنامه توسعه جامعه برای اجرای توانبخشی، عدالت اجتماعی و با پیوستن تمام افرادی که به نوعی ناتوانی دارند، خانواده های آنان، افراد جامعه و خدمات ویژه مناسب بهداشتی، آموزشی، حرفه ای و اجتماعی تحقق می یابد. 

وی بیان کرد :  توانبخشی  می تواند از طریق مراکز بهداشت و خانه های بهداشت  ، دهیاران و شوراهای توانبخشی محلی ،تسهیل گران میانی ومحلی  و همکاری شهرستان های محقق شود.

انتهای  پیام/ز

 

اجرای توانبخشی، عدالت اجتماعی به دنبال دارد 

برچسب ها: بهزیستی ، توانبخشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.