همتی نوشت: دستیابی به هدف تجارت ۳۰ میلیارد دلاری بین ایران و ترکیه، توسعه روابط پولی و بانکی بین ۲ کشور را اجتناب ناپذیر می‌کند.

هدفگذاری ایران ترکیه به تجارت ۳۰ میلیارد دلاریبه گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از  بانک مرکزی،  عبداناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: که دستیابی به حجم تجارت ۳۰ میلیارد دلاری هدفگذاری شده بین ایران و ترکیه، توسعه روابط پولی و بانکی بین ۲ کشور را اجتناب ناپذیر می‌کند.

عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی که صبح امروز (پنجشنبه) برای دیدار و گفت و گو با همتای ترکیه‌ای خود درباره روابط پولی و بانکی ۲ کشور، وارد آنکارا شده بود،  ضمن اشاره به دیدار دوستانه و صمیمی با «مراد اویسال» رئیس جدید بانک مرکزی ترکیه، افزود: اراده روسای جمهوری ۲ کشور، توسعه حجم تجارت بین ایران و ترکیه است.


بیشتر بخوانید: رئیس کل بانک مرکزی وارد ترکیه شد


وی ادامه داد: «برنامه راهبردی ایران برای توسعه روابط اقتصادی و تجاری با کشورهای همسایه بویژه ترکیه را مورد تاکید قرار دادم».

هیاتی شامل مدیران بانکی کشورمان، عبدالناصر همتی را در این سفر همراهی می کنند.همتی در آذر پارسال در جریان سفر رئیس جمهوری به ترکیه نیز با همتای ترکیه‌ای خود درباره توسعه مناسبات بانکی مذاکراتی را انجام داده بود.

انتهای پیام/

تاکید بر برنامه راهبردی ایران برای توسعه روابط اقتصادی و تجاری با کشورهای همسایه بویژه ترکیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۲۳:۱۲ ۲۷ تير ۱۳۹۸
احسنت به دکتر همتی.
آخرین اخبار