رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از کشف ۳۰ تن گندم، ۱۰ هزار عدد مواد خوراکی و ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ آرش مرادی رئیس پلیس آگاهی استان قزوین گفت: در پی کسب خبر از منابع مبنی بر ذخیره غیرقانونی مقادیر قابل توجهی گندم در بخش اقبالیه بررسی صحت موضوع در دستور کار عوامل پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سرهنگ مرادی افزود: در بازرسی از محل مورد نظر ۳۰ تن گندم قاچاق کشف و به اداره جهاد کشاورزی تحویل داده شد.

وی ارزش گندم‌های کشف شده را ۵۱۰ میلیون ریال بیان کرد و از مردم خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در زمینه حتکار کالا‌های اساسی بلافاصله موضوع را از طریق تماس با مرکز پیام ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

*کشف کالای قاچاق در قزوین

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: واحد گشت پلیس آگاهی استان حین کنترل خودرو‌های عبوری از آزادراه قزوین - زنجان به یک دستگاه خودرو تاکسی پژو مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند.

سرهنگ مرادی در ادامه افزود: در بازرسی از خودروی مورد نظر ۱۰ هزار و ۹۰۷ عدد انواع کیک، بیسکوئیت و آدامس قاچاق کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به ارزش ۱۵۰ میلیون ریالی کالای قاچاق کشف شده گفت: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

*سوخت‌های قاچاق به مقصد نرسید

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: ماموران واحد گشت پاسگاه شهرستانک شهرستان بوئین زهرا حین گشت زنی در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک شدند و در بازرسی از آن هزارو ۷۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

سرهنگ مرادی افزود: در اقدامی دیگر عوامل واحد گشت بخش بشاریات شهرستان آبیک حین گشت زنی در یکی محور‌های مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه کامیون بنز مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی اضافه کرد: ماموران از خودروی مورد نظر ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق که به طور ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان، کارشناسان ارزش سوخت قاچاق کشف شده را بالغ بر ۶۰ میلیون ریال اعلام کردند.

سرهنگ مرادی افزود: متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار