فرمانده مرزبانی کشور از تجهیز ناوگان مرزبانی دریایی شمال کشور به شناور‌های نیمه سنگین جدید خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی کشور در بازدید از ستاد مرزبانی مازندران و سواحل استان با بیان اینکه در این طرح، بر برخورداری مرزبانی از تجهیزات الکترونیکی و اوپتیکی مورد نیاز تاکید شده است گفت: ۷ فروند شناور نیمه سنگین به ناوگان مرزبانی اضافه شده و بر اساس توافق با سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع، ۹ فروند شناور نیمه سنگین دیگر نیز به ناوگان مرزبانی جمهوری اسلامی خواهد پیوست.

وی افزود: با برخی اقدامات دیپلماسی، مرزبانی و انسداد مرز‌های جمهوری اسلامی با کشور‌های ترکیه، آذربایجان، عراق، افغانستان، مشترک مدیریت می‌شود.
بیشتر بخوانید: ساخت ۱۵ هزار واحد مسکونی سازمانی برای مرزبانان/۹ فروند شناور سنگین تحویل مرزبانی می‌شود
وی همچنین مشکلات مرز‌های پاکستان نیز تا بخش زیادی با همین روش برطرف شده و انسداد مرز‌های آن با حضور نیرو‌های پاکستانی تامین گردیده است.

فرمانده مرزبانی کشور عملکرد مثبت مرزبانی مازندران، اصلی‌ترین وظیفه مرزبانی را نگهبانی و جلوگیری از تخلفات از مرز‌ها اعلام کرد و گفت: در حال حاضر اشراف داشتن کامل اطلاعاتی بر ابنیه‌ها و جاده‌های مرزی بالا رفته و با همکاری مرکز پژوهش‌های مجلس و حمایت‌های ستاد کل نیرو‌های مسلح، طرح‌های جامع پیش بینی شده موجب نقص‌های زیرساختی در مرز‌ها خواهد شد.
انتهای پیام/س
 

تجهیز ناوگان مرزبانی دریایی شمال به شناور‌های نیمه سنگین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.