۱۲ هزار متر طول خط کشی محوری در خیابان‌ های پیرامون حرم مطهر رضوی در راستای کنترل ترافیک و تسهیل تردد زائران و مجاوران حرم مطهر انجام شد.

اجرای ۱۲ هزار متر طول خط کشی محوری در خیابان‌های پیرامون حرم مطهررضویبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سید مصطفی نعمتی شهردار منطقه ثامن گفت: ایمن سازی معابر، کنترل و روان سازی ترافیک خیابان‌ها و معابر پیرامون حرم مطهر رضوی با نصب علائم ترافیکی و هشدار دهنده و سایر ملزومات ترافیکی در جهت کاهش حوادث رانندگی برای شهروندان منطقه و زائران بارگاه منور رضوی از مسائل همیشگی مورد توجه شهرداری منطقه ثامن است.

وی ادامه داد: در همین راستا از ابتدای سال جاری و پس از اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت برخی معابر، خط کشی بیش از ۱۱ هزار و پانصد و پنجاه متر طول از خیابان‌های شهید اندرزگو، نواب صفوی، آیت الله خزعلی (ره) و همچنین بلوار شهید حاجی حسنی کارگر و بلوار جدید الاحداث رضوان انجام شده است.

شهردار منطقه ثامن گفت: با توجه به لزوم رعایت قوانین و احقاق حقوق شهروندان و عابران پیاده، ۶۲ متر مربع خط کشی عرضی در محل گذرگاه عابر پیاده نیز صورت گرفت.

نعمتی افزود: افزایش تابلو‌های مسیر نما و نصب ۳۰ عدد تابلو ترافیکی در سطح معابر و خیابان‌های منطقه از دیگر اقداماتی است که با توجه به آغاز فصل تابستان و افزایش حضور زائران و گردشگران در مشهد مقدس، جهت تسهیل تردد وسایل نقلیه در خیابان‌های منتهی به حرم رضوی اجرا شده است.

انتهای پیام//ح. ص

افزایش تابلو‌های مسیر نما در پیرامون حرم رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.