بمناسبت سالروز تاسیس سازمان بهزیستی امروز سه طرح مسکونی و مشاوره‌ای زیر پوشش اداره بهزیستی در شهرستان قائم شهر بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  دو واحد مسکونی برای دو سرپرست خانوار دارای دومعلول در منطقه شهری چشمه سر و روستای گل افشان قائم شهر و یک مرکز مشاوره تخصصی وتربیتی ویژه دانش آموزان جزئ پروژه‌های اجرائی بهزیستی در قائم شهر بهره برداری شد.
 
اداره بهزیستی قائم شهر برای ساخت و تکمیل و واگذاری دو واحد مسکن مددجویان با مساعدت خیران ۱۶۰ میلیون تومان هزینه کرده است و مرکز مشاوره تخصصی و تربیتبی با مشارکت بخش خصوصی تجهیز و و بهره برداری شده است.
 
سازمان بهزیستی ایران یک نهاد دولتی زیر مجموعه وزارت رفاه و تأمین اجتماعی ایران است که خدماتی را به افراد نیازمند جامعه ارائه می‌دهد. بنیانگذار این نهاد محمدعلی فیاض‌بخش بود.
 
خدمات این مرکز عبارتند از مراکز درمان و بازتوانی معتادین، خانه سلامت دختران و زنان، مراکز توانبخشی و درمان بیماران روانی مزمن، نگهداری شبانه‌روزی کودکان بی سرپرست و خیابانی، ارائه خدمات به دختران و زنان آسیب دیده اجتماعی، ارائه خدمات به مددجویان و نیازمندان بی بضاعت، ارائه خدمات مشاوره، نگهداری معلولین، حرفه آموزی معلولین، توانبخشی و نگهداری سالمندان، خدمات مشاوره ژنتیک، انجمن‌ها و موسسات غیردولتی و خیریه و مجتمع‌های مراکز خدمات بهزیستی و کلینیک‌های مددکاری اجتماعی  است.

انتهای پیام/آ
 


سه طرح مسکونی و مشاوره‌ای در قائم شهر بهره برداری شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار