معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: ۴۰ مددجوی زیر پوشش این نهاد در استان به مناسبت دهه کرامت به عتبات عالیات اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،بشیر عالیشاه معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با اشاره به اینکه اعزام مددجویان به سفر‌های زیارتی با هدف تقویت روحیه معنوی آن‌ها و ترویج سبک زندگی اسلامی انجام می‌شود گفت: با استفاده از ظرفیت خیران مراکز نیکوکاری ۴۰ مددجوی زیر پوشش این نهاد در استان به مناسبت دهه کرامت، امسال به عتبات عالیات اعزام شدند.

وی بهره مندی از فضای معنوی، افزایش امید به زندگی و ایجاد نشاط و بالندگی در خانوار‌های تحت حمایت را از دیگر اهداف برگزاری این سفر‌ها برشمرد.

وی با بیان اینکه ۴۰۰ مددجو نیز به مناسبت دهه کرامت به مشهد مقدس اعزام شدند، افزود: این اردوی زیارتی برای مادران و دختران زیر پوشش کمیته امداد مازندران به مدت پنج روز برگزار شد.

عالیشاه گفت: خیران و مردم نوعدوست مازندران که آمادگی اعزام مددجویان به مشهد مقدس را دارند، می‌توانند با شماره گیری آنی پرداخت#۲*۵*۰۱۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه و وارد کردن مبلغ مورد نظر کمک خود، در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.
انتهای پیام/س
 

اعزام مددجویان مازندرانی کمیته امداد به عتبات عالیات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار