رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) چالوس گفت: ۳۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در حوزه حمایت در سه ماه اول امسال به مددچویان این شهرستان پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد قمی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) چالوس گفت: ۳۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در بخش‌های خرید کمک هزینه جهیزیه، لوازم ضروری منزل، مسکن و کمک‌های موردی در سه ماهه اول امسال به مددجویان این شهرسان پرداخت شد.

وی با اشاره به پرداخت چهار مورد کمک‌هزینه خرید جهیزیه، به مددجویان افزود: ۱۲ میلیون تومان در سه ماهه اول امسال یه این افراد کمک شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) چالوس با بیان اینکه ۳۶۶ دانش‌آموز و ۴۹ دانشجو زیر پوشش این شهرستان هستند گفت:این افراد از خدماتی مانندکمک هزینه تحصیلی بهره‌مند هستند.

وی با اشاره به مساعدت‌های موردی در این مدت افزود: پنج میلیون و ۶۰۰ هزارتومان به ۱۰ نفر برای تهیه لوازم ضروری منزل شامل خرید آبگرمکن و یخچال کمک‌های موردی انجام و شش میلیون تومان برای اجاره مسکن به ۲۰ نفر کمک شد.

وی با بیان اینکه تعمیرات پنج واحد از مسکن مددجویان شهرستان انجام شد، گفت:این نهاد تأمین سرپناه مطمئن و فراهم کردن محلی امن برای آسایش و گذران زندگی مددجویان زیر پوشش را همواره در اولویت برنامه‌ریزی‌های خود قرار داده است.

وی افزود: ۱۸ واحد مسکن مددجویی با مشارکت سپاه، کمیته امداد و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در شهرستان به مساحت ۵۰ مترمربع برای هر پروژه در حال ساخت است که امیدواریم تا پایان امسال تکمیل و به مددجویان تحویل داده شود.

وی گفت:  هشت نفر از مددجویان از ابتدای امسال تاکنون از پرداخت هزینه انشعابات فاضلاب، برق، آب و صدور پروانه ساختمانی معاف شدند.

شایان ذکر است در شهرستان چالوس ۲ هزار و ۶۱۳ خانوار زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/آ


پرداخت خدمات حمایتی به مددجویان چالوسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار