دوازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و هنر‌های سنتی در محل دائمی نمایشگاه‌های استان واقع در پارک شاهد کرمانشاه افتتاح شد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،دوازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و هنر‌های سنتی در ۱۲۰ غرفه که ۵۵ غرفه آن مربوط به هنرمندان استان کرمانشاه و ۶۵ غرفه نیز مربوط به هنرمندان سایر استان‌ها برپا شده است.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه گفت : در راستای تحقق شعار سال و با تاکید بر موضوع تولید و اشتغال و همچنین معرفی صنایع دستی استان‌های سراسر کشور این نمایشگاه به میزبانی کرمانشاه برگزار شده است.

رضا سلیم‌ساسانی ادامه داد: این نمایشگاه در فضای در حدود ۳ هزار مترمربع با شرکت صنایع دستی استان‌های سراسر کشور از تاریخ ۲۶ تا ۳۱ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان واقع در پارک شاهد کرمانشاه پذیرای علاقه‌مندان است.

وی ساعت بازدید از این نمایشگاه را طی روز‌های مذکور ۱۶ الی ۲۲ اعلام کرد و افزود: ساعت بازدید در ایام تعطیل (روز جمعه) از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۲ شب خواهد بود.

سلیم‌ساسانی از ارائه تخفیفات ویژه در این نمایشگاه خبر داد و گفت: تخفیفات کلی در سطح نمایشگاه در راستای رفاه حال علاقه‌مندان وجود دارد و تخفیفات موردی نیز توسط مسؤولان غرفه‌ها اعمال می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

۵۵ غرفه نمایشگاه مربوط به هنرمندان استان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.