مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری کرمانشاه گفت : به واسطه برخی مشکلات همچون نبود بودجه، استقبال گردشگران و بارندگی‌های فصل بهار، تعمیرات اساسی مجموعه سراب نیلوفر را به شهریور موکول کرده‌ایم.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حامد سپهری مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری کرمانشاه بابیان اینکه شرکت توسعه گردشگری از اواخر بهمن سال گذشته مجموعه سراب نیلوفر را از دادگستری تحویل گرفته، گفت : زمانی که این مجموعه را تحویل گرفتیم، زیرساخت‌های آن از قیبل محوطه، فضای سبز، تاسیسات الکتریکی و مکانیکی به دلیل بهره برداری‌های غیرصحیح پیمانکار قبلی دچار آسیب‌های جدی شده بود.

وی گفت : باتوجه به فاصله اندک زمانی که به ایام عید نوروز داشتیم، لذا اقدامات اضطراری همچون بازسازی سرویس‌های بهداشتی، نوسازی قایق ها، رنگ آمیزی، بازسازی، دیوارکشی و ایمن سازی آلاچیق ها، بازسازی و راه اندازی غرفه ها، جمع آوری بیش از ٧٠ قلاده سگ ولگرد و ... را در این مجموعه اجرا کردیم تا آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی شود.

مدیرعامل شرکت توسعه اضافه کرد: بارندگی‌های شدیدی که بهار امسال داشتیم، استقبال بالای گردشگران و نبود بودجه دولتی جهت بازسازی تاسیسات زیرساختی مجموعه باعث شد تا نتوانیم کلیه نواقص را برطرف کنیم، براین مبنا طبق برنامه ریزی که انجام داده ایم، تعمیرات اساسی مجموعه را به منظور رفاه حال گردشگران به اواخر شهریور موکول کردیم.

سپهری در خصوص واگذاری برخی بخش‌های مجموعه به بخش خصوصی نیز عنوان کرد:با واگذاری بهره برداری از بخش‌های مختلف مجموعه به بخش خصوصی توانسته ایم برای ۲۰ نفر بصورت مستقیم اشتغالزایی ایجاد کنیم.

وی افزود: طی این مدت که مدیریت این مجموعه توسط شرکت توسعه گردشگری اداره شده، تمام تلاش خود را بکار بسته ایم تا در راستای احترام به حقوق عامه مردم و گردشگران خدمات قابل قبولی به آن‌ها ارائه دهیم، هرچند قطعا در این میان قصور و کوتاهی‌هایی نیز صورت گرفته است.

وی گفت: می‌دانیم در شرایط کنونی تا رسیدن به ارائه خدمات درخور شان مردم کرمانشاه و گردشگران فاصله داریم و از این بابت هم عذرخواهی می‌کنیم، اما قول می‌دهیم از تلاش برای رسیدن تا حد مطلوب خدمات کوتاهی نکنیم .

 

 

انتهای پیام/د

از زمان تحویل سراب نیلوفر زیرساخت‌های آن دچار آسیب‌های جدی بود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.