مجتبی یادگاری دونده اراکی که سفر خود را از استان مرکزی آغاز کرده است پیش از ظهر امروز وارد شهرستان زاهدان شد و مورد استقبال اعضای جوان جمعیت هلال احمر استان قرار گرفت.

️حضور پیام آور صلح و دوستی در سرزمین نخل و آفتاببه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  مجتبی یادگاری دونده اراکی عضو جوان جمعیت هلال احمر با پیام "فراگیر شدن صلح جهانی در دنیا " این حرکت را آغاز کرده و هدف از این اقدام نمادین را ترویج صلح و دوستی، آشتی میان ملتها و تسکین آلام بشری دانست .

این دونده گفت: در این برنامه فرهنگی که از ۲۲ تیرماه از اراک شروع کرده، فاصله ۱۰ کیلومتری ورود به تمام استان‌های کشور را با شعار فراگیر شدن صلح و دوستی در سطح بین الملل می‌دود.

یادگاری افزود: فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی خود را از سال ۹۱ آغاز کرده و از ۲ سال پیش عضو جمعیت هلال احمر جوانان استان مرکزی شده است.

وی گفت: طولانی‌ترین مسیری را که طی کرده است مسیر اراک - مشهد با بیش از ۲۴۰۰ کیلومتر و در اعلام انزجار از گروهک تروریستی داعش بوده است.

مصفا، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سیستان وبلوچستان  گفت: یکی از اهداف جمعیت هلال احمر گسترش صلح و دوستی در مقابل افزایش خشونت درمنطقه است که در همین راستا، اجرای برنامه‌های فرهنگی را مد نظر قرار داده است.

یادگاری سفر خود را از استان های مرکزی آغاز و تا کنون به استان های سمنان، مازندران، گلستان سفر کرده است و به نیت ترویج فرهنگ نوعدوستی قصد حضور در تمامی استان ها را دارد.

همچنین طی مراسمی، لوح سپاس از طرف مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان برای تقدیر از اقدام ارزشمند این دونده اراکی توسط معاون امداد و نجات سیستان و بلوچستان اهداء شد.

انتهای پیام/ع

دویدن با پیام صلح و دوستی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار