دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: هیات فوتبال خراسان رضوی برای نخستین بار به دنبال راه اندازی آکادمی داوران جوان، در این استان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محسن حیدری دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی با بیان اینکه ۲۰۰ داور فوتبال و فوتسال زیر نظر این هیات فعالیت دارند، گفت: از این تعداد، ۳۰ نفر زن هستند و از طرفی این هیات برای ارتقای کیفیت کار حدود ۷۰ داور جوان استان دوره‌ های آموزشی و حمایت‌ های خاصی را مد نظر دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به زمینه سازی برای حضور آنان در زمین‌ها و لیگ‌ های برتر و معتبر کشور اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه پشتوانه‌ سازی در داوری و شناسایی داوران جوان و مستعد از جمله اهداف راه‌اندازی این آکادمی است، ادامه داد: در این راستا از هیات‌های فوتبال شهرستان‌ها خواسته شده داوران مستعد و زیر ۲۴ سال خود را به هیات خراسان رضوی معرفی کنند.

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: فدراسیون فوتبال این آکادمی را در کشور فعال کرده است، و با دستور رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی، آکادمی داوران جوان در این استان هم راه‌ اندازی خواهد شد.

حیدری با بیان اینکه مرحله اول این طرح برای داوران فوتسال اجرا خواهد شد، افزود: از کمیته داوران خواسته شده به جد پیگیر باشند و زمینه برگزاری کلاس‌های آموزشی و علمی را با استفاده از ظرفیت بالای مدرسان خراسان رضوی فراهم کنند.

انتهای پیام//ح. ص

فعالیت ۲۰۰ داور فوتبال و فوتسال در خراسان رضوی

برچسب ها: فوتبال ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.