نخستین مرکز نیکوکاری اصناف خراسان شمالی در خراسان شمالی به افتتاح و بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،مهدی امیدوار نماینده خراسان شمالی در اتاق اصناف ایران در مراسم افتتاح نخستین مرکز نیکوکاری اصناف خراسان شمالی در بجنورد گفت: مجموعه اصناف علاوه بر فعالیت‌های اقتصادی، در مسائل و موضوعات اجتماعی نیز پیش‌قدم بوده‌اند و با راه‌اندازی مرکز نیکوکاری بر مدیریت کمک‌های اصناف به نیازمندان اقدام می‌شود.

نماینده خراسان شمالی در اتاق اصناف ایران همچنین راه‌اندازی این مرکز را باعث رشد کمک‌های کسبه و بازاریان استان دانست و افزود: کمک این مرکز نیکوکاری به بازاریان می‌تواند گره‌ای از مشکلات آنان را باز کند و در وضعیت فعلی برای راه‌اندازی و جلوگیری از تعطیلی واحد‌های اقتصادی حرکتی انجام شود.

مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی نیز با اشاره به کمک‌های همیشگی اصناف و بازاریان به نیازمندان استان تأکید کرد: بیش از ۱۰۵ هزار نفر در قالب ۵۴ هزار خانوار استان تحت پوشش کمیته امداد بوده و از کمک‌های این نهاد حمایتی در راستای امور مختلفی همچون معیشت، درمان و نیاز‌های افراد بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی راه‌اندازی مرکز نیکوکاری شهدای اصناف استان را باهدف ساماندهی مستقیم اصناف بر کمک‌های کسبه و بازاریان دانست و افزود: کمک اتحادیه‌های مختلف صنفی در بخش‌های گوناگون ازجمله تأمین جهیزیه، کمک به سیل‌زدگان و نیازمندان ساماندهی شود.

انتهای پیام/د

افتتاح مرکز نیکوکاری شهدای اصناف بجنورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.