معاون استاندار خراسان رضوی گفت:سپاد قابلیت افزایش آمار اشتغال زایی و محرومیت زدایی در حاشیه شهر را دارد.

سپاد قابلیت افزایش اشتغال زایی در حاشیه شهر را داردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با بازدید از ظرفیت‌های منطقه تجاری گردشگری سپاد گفت: علاوه بر پروژه‌های موجود طرح‌های اقتصادی شاخص، بویژه در حوزه صنایع دستی می‌تواند در این منطقه ایجاد شود و حجم بالایی از نیاز صنعت گران و کارآفرینان را پاسخ دهد.

وی با تاکید بر فعال سازی اراضی باقیمانده سپاد تصریح کرد: سپاد با اجرای طرح‌های جدید قابلیت افزایش آمار اشتغال زایی و محرومیت زدایی در حاشیه شهر را دارد که این امر نیازمند کارشناسی و مطالعه لازم است.

معاون استاندار خراسان رضوی با استقبال از ورود سپاد به عرصه گردشگری سلامت گفت: به پروژه‌های تخصصی در حوزه گردشگری سلامت نظیر هتل بیمارستان یا طرح‌های مشابه مورد نیاز استان است و استانداری همکاری لازم را انجام می‌دهد.

رسولیان با تاکید بر اجرای پروژه‌های اقتصادی، اشتغال زایی و محرومیت زدایی در حاشیه شهر، اقدامات سپاد را در این زمینه و کنترل حاشیه نشینی مناسب عنوان کرد.

علیرضا هوشنگ نژاد مدیرعامل شرکت سپاد خراسان نیز در ابتدای جلسه به معرفی پروژه‌ها و پتانسیل‌های منطقه سپاد پرداخت و با اشاره به سرمایه گذاری ۱۰ هزار سهامدار رزمنده و ایثارگر در سازندگی و آبادانی، آمادگی این شرکت را برای هرگونه همکاری با استانداری خراسان رضوی و دیگر دستگاه‌های اجرایی در اجرای طرح‌های اقتصادی اعلام کرد.

در این نشست علاوه بر دکتر علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی، مهندس علیرضا جمیع مدیرکل استاندارد استان خراسان رضوی، مهندس محمود سیادت نایب رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی و رئیس اتاق مشترک ایران و افغانستان، سردار عباس صفوی شاملو عضو هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت احیا صنایع خراسان، مهندس محمد رضا دیمه کار رئیس هیئت مدیره، مهندس سعید حسین پور عضو هیئت مدیره و جمعی از مدیران شرکت سپاد خراسان حضور داشتند.
 
انتهای پیام//ج.ر
 
 

منطقه سپاد شریکی مطمئن برای سرمایه گذاری خارجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.