مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه گفت : به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و در آستانه آغاز سال تحصیلی، طرح «مهربانی در مهر» به منظور تهیه نوشت افزار اسلامی- ایرانی و کتاب‌های کمک درسی برای کودکان و دانش آموزان در استان‌های سیل زده اجرا می‌شود.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،معصومه حسنی خونسار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه گفت : به دنبال برگزاری موفق پویش «بهار مهربانی» که با هدف کاهش آلام مردم به ویژه کودکان، کاهش آسیب‌های اجتماعی، پرکردن اوقات فراغت و سرگرمی کودکان در مناطق سیل‌زده اجرا شد، طرح مهربانی در مهر به منظور تهیه نوشت افزار اسلامی- ایرانی و کتاب‌های کمک درسی برای کودکان و دانش آموزان از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار می‌شود.

وی گفت : این اقدام با توجه به نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید و به منظور تهیه نوشت افزار اسلامی- ایرانی و کتاب‌های کمک درسی، در راستای اولویت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برای امداد فرهنگی و تأمین نیاز‌های روانی کودکان و نوجوانان در مناطق سیل‌زده از ۲۰ تیر تا ۳۰ مرداد ماه برگزار می‌شود.

وی گفت: در این مدت کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور به عنوان پایگاه جمع آوری کمک‌های مردمی (شامل نوشت افزار اسلامی- ایرانی و کتاب‌های کمک درسی) فعالیت خواهند داشت.

وی اضافه کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در روند اجرایی طرح مهربانی در مهر اقلام جمع‌آوری شده پس از ساماندهی و تفکیک، تا تاریخ ۱۰ شهریور به انبار اداره کل منابع ارسال می‌شود تا پس از ارزیابی‌های لازم به استان‌های سیل زده ارسال شود و در اختیار کودکان و دانش‌آموزان این مناطق قرار گیرد.

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری موفق پویش «بهار مهربانی»

 

برچسب ها: مطبوعات ، معرفی کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.