خیران سبزواری، از سال گذشته تاکنون ۳۷ میلیارد و ۸۱۱ میلیون ریال به حوزه سلامت کمک کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سعید مهرانپور رئیس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت سبزوار در مراسم قدردانی از خیران سلامت این شهرستان گفت: کمک خیران برای احداث همراه سراها، درمانگاه و بهسازی مراکز بهداشتی و درمانی هزینه شده است.

وی ادامه داد: از محل کمک خیران دو همراه سرای بیماران مراکز آموزشی درمانی واسعی و امداد شهید بهشتی سبزوار با ۲۴ واحد مسکونی و هزینه ۱۸ میلیارد ریال راه اندازی و سایر کمک‌ها برای خرید تجهیزات بهداشتی، ساخت درمانگاه و بهسازی مراکز بهداشتی هزینه شد.

رئیس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت سبزوار گفت: سبزوار در ورودی خراسان رضوی از سمت غرب است که با توجه به افزایش حوادث و تصادفات برون شهری، همراهان و خانواده‌های مصدومان مکانی برای اسکان نداشتند که با ساخت همراه سرا‌ها این مشکل برطرف شد.

مهرانپور افزود: توسعه آی. سی. یو و افزایش تخت‌های بیمارستان امداد برای بهره مندی مناسب زائران امام رضا (ع) و مصدومان حوادث جاده‌ای از برنامه‌های امسال مجمع خیرین سلامت سبزوار است.

وی ادامه داد: ساختمان سازمان انتقال خون سبزوار با توجه به حجم بالای مراجعان از فضای محدودی برخوردار است که ساخت ساختمان جدید و توسعه فضای این سازمان با کمک مردم و دولت نیز در دستور کار قرار دارد.

رئیس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت سبزوار گفت: در یک سال گذشته با کمک خیران سه هزار خدمت رایگان دندانپزشکی در مناطق محروم روستایی و حاشیه شهر سبزوار ارائه شده است.
 
انتهای پیام//ف.س
 
سه هزار خدمت رایگان دندانپزشکی در سبزوار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.