وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: ۸۱ هزار کسری صندوق بازنشستگی از سوی دولت در حال تامین است و مستقیما دولت از محل بودجه آن را پرداخت می‌کند.

تامین ۸۱ هزار کسری صندوق بازنشستگی از سمت دولتبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در همایش تامین اجتماعی حامی رونق تولید ضمن تبریک هفته تامین اجتماعی اظهار کرد: تامین اجتماعی مهم‌ترین حق از حقوق مردم است که در همه جای دنیا یک نظم در بحث رفاه و تامین اجتماعی وجود دارد.

شریعتمداری گفت: در کشور ما نیز اوج نظم در بحث رفاه و تامین اجتماعی در متن ۲۹ قانون اساسی است که دولت مکلف کرده با همکاری تامین اجتماعی نسبت به حقوق افراد تحت پوشش آن فعالیت کند.

وی افزود: بعد از تاسیس وزارت رفاه این سازمان قبل از دولت یازدهم جناب روحانی و در دولت یازدهم به دلیل جدا شدن شورای بیمه‌ای از از تامین اجتماعی با ضعف‌هایی مواجهه بود.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی امانت دار مردم است هدف ما برقرار رابطه جامع با همه شرکای اجتماعی است این سازمان خدمت گزار مردم با تکیه بر نظام جمهوری اسلامی است.

شریعتمداری گفت: ۸۱ هزار کسری صندوق بازنشستگی از سوی دولت در حال تامین است و مستقیما دولت از محل بودجه آن را پرداخت می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: نیازمند اصلاح قوانین و مقررات سنتی در تامین اجتماعی هستیم که با نگاه اصلاح گرایانه می‌توان آن را بهبود بخشید همچنین در بحث درمان که موضوع بخش عظیمی از مردم جامعه است آن را نیز بهبود خواهیم داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار