رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: در حال حاضر دچار یک گسست فرهنگی در تامین اجتماعی هستیم.

ایجاد گسست فرهنگی در تامین اجتماعیبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن صادقی رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری در همایش تامین اجتماعی حامی رونق تولید ضمن خیر مقدم به حضار به ویژه بازنشستگان اظهار کرد: تمام سخنانی که تا الان گفته شده را تایید می‌کنم و معتقد به درست بودن و عمل کردن به آن‌ها هستم.

وی افزود: در جایی سخن مطالبه گرانه بود و به دنبال طلب بودیم، اما در این مراسم به دنبال اصلاحات سازمان و تقویت درونی هستیم.

صادقی بیان کرد: به عقیده من طراحی نظام جذب نیرو به تامین اجتماعی باید کاری پیش رو در اولویت باشد، بنابراین ایجاد تناسب با نیاز به روز جامعه ما اصلی خدشه ناپذیر است.

وی افزود: گفتمان سازی مفاهیم اجتماعی یکی از اولویت‌هایی است که باید در راس قرار بگیرد و به حاکمان را به مسیری هدایت کنیم که بدانند اگر تامین اجتماعی ضربه پذیر شد، بدنه سیاست را هم ضربه می‌زند.

صادقی گفت: در حال حاضر دچار یک گسست فرهنگی در تامین اجتماعی هستیم و در حوزه فرهنگی کلونی نشینی‌های مختلفی داریم که یکپارچگی آن به نفع سازمان تامین اجتماعی است.

وی ادامه داد: من پیشنهاد می‌کنم که ردیف فرهنگی_اجتماعی را حتما مدنظر قرار دهید و نگاه مزایای ویژه تامین اجتماعی بگذارید؛ شفافیت شرکای اجتماعی را در چارچوب حکمرانی خود مدنظر قرار دهید. من گله‌مند هستم، چراکه خلاف تصور من هنوز این شفافیت شکل نگرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار