مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل از افزایش ۱۶ درصدی اعتبارات درمانی تامین اجتماعی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قادر برجی، مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در سال جاری اعتبارات درمان مستقیم و غیر‌مستقیم تأمین اجتماعی استان اردبیل با افزایش ۱۶ درصدی نسبت به سال ۹۷ از ۲۶۷ میلیارد تومان به ۳۱۱ میلیارد تومان و در کنار آن جمع اعتبارات ارتقا هتلینگ بیمارستان‌ها که در سال گذشته ۳ میلیارد تومان بود به بیش از ۱۳ میلیارد افزایش یافته است.

وی افزود: در راستای تأمین نیروی انسانی سازمان نیز در سال گذشته ۴۷ نفر با برگزاری آزمون استخدامی جذب شده‌اند و با ۷۴۶ موسسه خدمات تشخیصی و درمانی شامل پزشکان عمومی، متخصص، دنداپزشک، بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، داروخانه‌ها و ... قرار داد همکاری عقد شده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل بیان کرد: در مجموع ۱۴ میلیارد تومان اعتبار پروژه‌های عمرانی در استان اردبیل اعم از درمانگاه نمین با ۳۰۶ میلیون تومان، اورژانس سبلان با اعتبار ۸ میلیارد تومان، سنگ فرش بیمارستان سبلان با اعتبار ۸۴۵ میلیون تومان، سنگ شکن بیمارستان سبلان به اعتبار ۴۹۵ میلیون تومان، رختشوی‌خانه سبلان با ۸۰۰ میلیون تومان و درمانگاه موقت با اعتبار یک میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان بوده است.

برجی گفت: استقرار دستگاه MRI در استان اردبیل علی رغم بحران اقتصادی سازمان، یکی دیگر از اقدامات مؤثر در حوزه درمانی استان اردبیل است که به دلیل نیاز استان اردبیل به این دستگاه، سازمان تأمین اجتماعی تصمیم به استقرار این دستگاه در اردبیل گرفته است.

انتهای پیام/ح

استقرار دستگاه MRI در استان اردبیل

برچسب ها: اعتبارات ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.