مهم‌ترین حوادث امروز بیست و پنجم تیر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه بیست و پنجم تیر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

گرفتار شدن شکارچی در دام پلیس/کشف گراز وحشی از فرد متخلف

فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری شکارچی غیر مجاز و کشف یک راس حیوان وحشی از نوع گراز در منطقه دشت ارژن این شهرستان خبر داد.

سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی شیراز اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی، به یک سواری تویوتا مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو موفق شدند یک راس حیوان وحشی از نوع گراز را کشف و راننده را دستگیر کنند.

سرهنگ القاصی مهر با بیان اینکه راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: کسانی که به هر طریق اقدام به شکار حیوانات وحشی کنند طبق قوانین زیست محیطی با آنان برخورد قضائی قاطع می‌شود.

کشف انبار احتکار شکر در شیراز

رئیس پلیس آگاهی فارس از کشف یک انبار و توقیف بیش از ۱۰ تن شکر خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات فنی به سر نخ‌هایی از احتکار مقادیر زیادی شکر در یک انبار واقع در یکی از محله‌های شیراز مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پس از شناسایی دقیق این انبار و اطمینان از صحت موضوع، پس از گرفتن مجوز قضائی در بازرسی از آن، ۱۰ هزار و ۷۵۰ کیلو شکر را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با بیان اینکه ارزش شکر‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان، ۶۴۵ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف لوازم جانبی گوشی‌های تلفن همراه قاچاق در فراشبند

فرمانده انتظامی فراشبند گفت: لوازم جانبی گوشی‌های تلفن همراه قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کشف شدند.

سرهنگ علی رزمجویی فرمانده انتظامی فراشبند اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی در یک عملیات ضربتی به ۲ دستگاه سواری ۴۰۵ و آزرا مظنون و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، تعداد ۹ هزار و ۸۴۸ عدد وسایل جانبی گوشی تلفن همراه خارجی قاچاق و بدون مدارک قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فراشبند با بیان اینکه در این خصوص ۲ نفر دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شدند، افزود: ارزش ریالی این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

اقرار سارقان به ۱۱ فقره سرقت

فرمانده انتظامی فیروزآباد از دستگیری ۳ نفر سارق و کشف ۱۱ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار فرمانده انتظامی فیروزآباد گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات خودرو در سطح شهرستان فیروزآباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با انجام کار‌های اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی، موفق به شناسایی ۳ نفر سارق شدند و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی آنان را دستگیر کردند.

سرهنگ جوکار با اشاره به اینکه در بازجویی‌های به عمل آمده از متهمان، ۱۱ فقره سرقت قطعات و لوازم خودرو کشف شد، به مالکان وسایل نقلیه توصیه کرد: اتومبیل خود را به قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال، قفل فرمان و سوئیچ مخفی و سایر لوازم تاخیری و بازدارنده مجهز و از قرار دادن خودرو در کوچه‌ها و معابر خلوت و تاریک خودداری کنند.

کشف ۱۹ کیلوگرم تریاک در آباده

فرمانده انتظامی آباده از توقیف یک سواری پژو پارس و کشف ۱۹ کیلوگرم تریاک در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ طهماسب سمایی فرمانده انتظامی آباده بیان کرد:ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور صغاد - خسرو شیرین به یک پژو پارس مشکوک شدند.

وی با بیان اینکه راننده با مشاهده ماموران و کوهستانی بودن منطقه با به جا گذاشتن خودرو متواری شد، تصریح کرد: در بازرسی از اطراف خودرو میزان ۱۹ کیلوگرم تریاک کشف شد.

سرهنگ سمایی با اشاره به اینکه یک سواری تیبا که اسکورت محموله بود توقیف و راننده نیز دستگیر شد، بار دیگر بر مبارزه مأموران نیروی انتظامی این شهرستان با مواد مخدر و قاچاقچیان تأکید کرد.

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار