چهارمین کارگاه آموزشی جام باشگاه‌های کتابخوانی از فردا در رشت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، قاسم مصفا، مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: چهارمین کارگاه آموزشی استانی جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان، روز‌های فردا و پس فردا از ساعت ٨:٣٠ صبح تا ۱۶ عصر برای حدود ٥٠ نفر از تسهیلگران گیلانی این جام در تالار گفت‌وگوی ساختمان تاریخی شهرداری رشت برگزار خواهد شد.

وی افزود: این کارگاه آموزشی با هدف استانداردسازی ترویج کتابخوانی، نقد و ارزیابی کتاب کودک و نوجوان و آشنایی با باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان، و با حضور استادان «حمید اباذری» و «گیتی صفرزاده» از نویسندگان مطرح کشور برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: حمید اباذری، نویسنده کودک و نوجوان، دارای آثاری همچون فرغولی و از ما بهترون، هوشا در جستجوی راز زیست گنبد و آرمان در جستجوی دوست، بیش از یک دهه است که به‌طور حرفه‌ای می‌نویسد.

مصفا افزود: گیتی صفرزاده، نویسنده، تحصیل‌کرده در رشته‌های ادبیات نمایشی و علوم اجتماعی، دارای آثاری همچون کوچه‌ی پاریس و یک روز بلند طولانی، و سابقه سردبیری مجله گل‌آقا و دبیری بخش طنز و کاریکاتور نشریه پرنده آبی است.

وی گفت: موسسه فرهنگی معیار سخن، مجری برگزاری چهارمین کارگاه آموزشی جام باشگاه‌های کتاب و کتابخوانی کودک و نوجوان در استان گیلان است و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در برگزاری این کارگاه آموزشی مشارکت دارند.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تصریح کرد: افزایش سرانه مطالعه و کتابخوانی در سراسر کشور، هم‌افزایی و افزایش مشارکت نهاد‌های عمومی، غیردولتی و دولتی، ارتقای سطح آگاهی، معرفت، دانش و فرهنگ ایرانی - اسلامی، برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری با هدف توسعه فعالیت‌های فرهنگی و ترویجی در حوزه کتاب و کتابخوانی از اهداف برگزاری کارگاه آموزشی جام باشگاه‌های کتابخوانی است.

 

انتهای پیام/م.ع

 کارگاه آموزشی جام باشگاه‌های کتابخوانی در رشت برگزار می شود

برچسب ها: وزارت ارشاد ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.