معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان مرکزی از در نظر گرفتن بسته‌های تشویقی برای کشاورزانی که گندم را به دولت تحویل دهند خبر داد.

بسته‌های تشویقی برای کشاورزانی که گندم را به دولت تحویل دهند/ تحویل ۹۲ هزارتن گندم کشاورزان استان مرکزی به سیلو‌هازاهدی معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان مرکزی   در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: بسته‌های تشویقی برای کشاورزانی که گندم را به دولت تحویل دهند اندیشیده شده است.

تحویل ۹۲ هزارتن گندم کشاورزان استان مرکزی به سیلو‌ها

زاهدی از تحویل ۹۲ هزارتن گندم کشاورزان استان به سیلو‌ها خبر داد و گفت: ۹۲ هزارتن گندم از کشاورزان استان مرکزی به صورت تضمینی خریداری شده و در سیلو‌ها ذخیره شده است.

وی همچنین از برخورد با دلالان گندم خبر داد و اضافه کرد: برخورد با سودجویان با همکاری استانداری نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های مربوطه برای تحویل گندم در مبادی قانونی در دستور کار قرار گرفته است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان مرکزی از کشاورزان خواست تا با توجه به افزایش دما و برای جلوگیری از آتش سوزی در مراتع و مزارع گندم اقدامات لازم را انجام دهند.

حسنی مدیرکل غله هم گفت: تا به امروز افزایش خرید گندم نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد بوده و تاکنون ۸۲ هزار تن در سامانه به ارزش ۱۴۰ میلیارد تومان به ثبت رسیده است.

انتهای پیام / ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.