هم اکنون ۷۳ درصد خدمات حوزه توزیع برق خراسان شمالی به شکل غیر حضوری انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علیرضا صبوری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های استراتژیک شرکت، کاهش خدمات حضوری و افزایش میزان خدمات غیر حضوری به مشترکان برق بوده است که طی آخرین آمار هم اکنون ۷۳ درصد خدمات این شرکت به شیوه غیر حضوری انجام می‌شود.

صبوری با بیان این که شعار ۵۵۵ در افق ۱۴۰۵ هم به این موضوع اشاره دارد، افزود: مطابق این شعار، دستیابی به تلفات ۵ درصدی و دستیابی به saidi (خاموشی) پنج دقیقه در ماه و همچنین دستیابی به ۵ درصد مراجعه حضوری هدف گذاری شده است.

وی افزود: شرکت توزیع برق خراسان شمالی همه ساله با ایجاد بستر‌های جدید، میزان خدمات غیر حضوری خود را افزایش می‌دهد تا در سال ۱۴۰۵ به عدد ۹۵ درصد خدمات غیر حضوری دست یابیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سامانه‌های مختلف اینترنتی، پیامکی و تلفنی، سامانه فروش و خدمات پس از فروش ناب و استفاده از ظرفیت دفاتر پیشخوان را از جمله اقدامات شرکت توزیع برق استان در راستای افزایش میزان خدمات غیرحضوری ذکر کرد.

۴۶ درصد جمعیت استان در مناطق روستایی ساکن هستند، سرمایه گذاری در حوزه توسعه خدمات غیرحضوری، از بسیاری از تردد‌های غیر ضرور و هدر رفت زمان کشاورزان، دامداران و دیگر اقشار مولد استان، جلوگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/د

میزان خدمات غیرحضوری شرکت توزیع برق خراسان شمالی به ۷۳ درصد رسید

برچسب ها: برق ، حقوق شهروندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.