عضو حزب موتلفه با بیان اینکه سابقه مذاکرات متعدد نشان می‌دهد که هیچ امیدی به اروپایی‌ها نیست، گفت: اروپایی‌ها مجریان دست نشانده آمریکایی‌ها هستند و هیچ امیدی به آن‌ها نیست.


آمریکا به دنبال اعمال فشار‌های بیشتر به ایران است/ اروپایی‌ها مجریان دست نشانده آمریکایی‌ها هستند/ عصبانیت استکبار از توان و نفوذ کشورمان در منطقهمحمد کرمی راد، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه آمریکایی‌ها به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند، اظهار کرد: ایران اسلامی کاملا به تعهدات خود در برجام پایبند بوده و طبق گزارش‌های مکرر آژانس بین المللی انرژی اتمی هیچ گونه انحرافی نداشته است.

وی با بیان اینکه آمریکا به دنبال فشار‌های بیشتر به ایران است، ادامه داد: آمریکایی‌ها از قدرت نفوذ ایران و مقاومت در منطقه خشمگین بوده و از توان نظامی کشورمان وحشت دارند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه امروز شاهد جنگ اقتصادی به تمام معنا هستیم، یادآور شد: با پیروی از تدابیر و رهنمود‌های مقام معظم رهبری قطعا در حوزه‌های مختلف پیشرفت‌ها و موفقیت‌های بیشتری خواهیم داشت.

کرمی راد درباره انجام تعهدات برجامی از سوی اروپایی‌ها خاطر نشان کرد: سابقه مذاکرات متعدد نشان می‌دهد که هیچ امیدی به اروپایی‌ها نیست و آن‌ها مجریان دست نشانده آمریکایی‌ها هستند.

وی به وجود ظرفیت‌های بالا و نیروی جوان و متخصص در کشور اشاره کرد و افزود: مسئولین به اقتدار ایران اسلامی و مردم همیشه در صحنه ببالند و ترسی از دشمن نداشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار