رئیس تعاون روستایی شهرستان همدان از خرید یک‌هزار و ۳۰۰ تن گندم در چهار مرکز تعاون روستایی شهرستان همدان خبر داد.

۱۳۰۰ تن گندم در همدان خریداری شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  مسعودعلی سعیدی، رئیس تعاون روستایی شهرستان همدان با بیان اینکه در شهرستان همدان چهار مرکز برای خرید گندم در نظر گرفته شده است اظهار کرد: تعاون تولیدی عبدالحریم، تعاون روستایی کوزره، تعاون روستایی امزاجرد و تعاون روستایی قهاوند چهار مرکز خرید گندم در شهرستان همدان هستند.

وی با اشاره به اینکه خرید شروع شده و تاکنون بالغ بر یک‌هزار و ۳۰۰ تن گندم تحویل گرفته شده است بیان کرد: نخستین چک لیست نیز از سوی تعاون روستایی تحویل بانک شد تا پول به حساب کشاورزان واریز شود.

رئیس تعاون روستایی شهرستان همدان ضمن تاکید بر اینکه کشاورزان نگرانی برای تحویل گندم نداشته باشند افزود: مراکز خرید گندم تا ساعت ۹ شب باز است.

وی با بیان اینکه قیمت خرید گندم همچنان یک‌هزار و ۷۰۰ تومان است گفت: قیمت با توجه به پاکی گندم بالا و پایین می‌شود.

سعیدی با اشاره به اینکه هنوز ظرفیت خالی در مراکز وجود دارد یادآور شد: کشاورزان سعی کنند محصول خود را به مراکز خرید تعاون روستایی تحویل دهند و دسترنج خود را به دلال و واسطه ندهند.

وی وضعیت حمل و نقل گندم تا مراکز خرید را خوب دانست و گفت: شرکت غله مصمم است امسال حمل خوبی از مراکز خرید صورت گیرد و مشکل سال گذشته وجود نداشته باشد.

منبع: فارس

انتهای پیام/ د 

گندم کشاورزان همدانی خریداری شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.