رئیس کمیته فوتبال ساحلی استان یزد گفت: تیم گل ساپوش یزد در مرحله اول مسابقات جوانان فوتبال ساحلی کشور با نتیجه ۷ بر ۶ تیم شهرداری چابهار را شکست داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، علیرضا میرجلیلی، رئیس کمیته فوتبال ساحلی استان یزد گفت: رقابت‌های جوانان فوتبال ساحلی کشور از ۲۴ تیرماه با دوبازی در سالن مردآباد یزد آغاز شد، درحالی که تیم مقاومت گلساپوش یزد به مصاف شهرداری چابهار رفت و با نتیجه ۷ بر ۶ میهمان خود را شکست داد.

وی افزود: امیرحسین نعمت زاده ۳ گل، داوود شکری ۲ گل، سبحان میرشمسی وعلی دهقانی نیز هرکدام یک گل برای تیم گلساپوش یزد به ثمر رساندند.

میرجلیلی خاطرنشان کرد: در دیگر بازی‌های این گروه نیز دریانوردان بوشهری به مصاف تیم فرش حداد اصفهان رفتند و در بازی نزدیک و سخت، بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود دریانوردان بوشهر به پایان رسید.

رئیس کمیته فوتبال ساحلی استان یزد در ادامه افزود: روز دوم از بازی‌های این رقابت‌ها ۲۵ تیرماه راس ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه سلمان مرد آباد آغاز می‌شود.

میرجلیلی گفت: در دیدار دوم تیم‌های دریانوردان بوشهر با شهرداری چابهار و مقاومت گلساپوش یزد نیز با شهرداری سمنان به مصاف هم می‌روند.

گفتنی است: تیم مقاومت گلساپوش استان یزد، قهرمان دو دوره گذشته این مسابقات است.

انتهای پیام/ی

برد پرگل ساحلی بازان گلساپوش یزد در آغاز مرحله اول مسابقات جوانان فوتبال ساحلی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.