مدیر کل امور مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور گفت: از ٢٥ تا ٢٨ تیرماه در مشهد، از ٢٠٠ خیر که از تمامی استان‌ها حضور دارند تجلیل می‌شود.

تجلیل از خیرین و نیکوکاران برگزیده بهزیستی کشوربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمدعلی رستمیان مدیر کل مشارکت‌های مردمی سازمان بهدیستی کشور در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: این همایش که به مناسبت تجلیل از خیرین کشور برگزار می‌شود،٤ هدف اصلی داردکه مشرف شدن خیرین به زیارت حضرت رضا(ع)، تجلیل از زحمات آنان، تشکیل مجامع استانی خیرین حامی معلولین و هماهنگی و حل مشکل مسکن مددجویان مدنظر می‌باشد.

وی تصریح کرد: تعداد چهارده هزار و ۳۲۸ خانوار دارای ٢ معلول و بیشتر در استان وجود دارند که فاقد مسکن هستند و تا الان مشکل مسکن تعداد شش هزار و ۲۵۰ خانوار حل شده است و مسکن تعداد شش هزار و ٥٨٨ خانوار نیز در حال ساخت است.

مدیر کل امور مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور گفت:٨٠ تا ٩٥ میلیون تومان برای مسکن خانواده مددجویان در نظر گرفته شده که ٣٠ میلیون تومان آن توسط خیرین و بنیاد مسکن،٤٠ میلیون تومان آن را وام قرض الحسنه و ١٠ تا ٢٥ میلیون تومان آن توسط مددجویان تامین می‌شود.
رستمیان افزود:متاسفانه خیلی از خانواده‌های معلول قادر به تهیه مبلغ ١٠تا٢٥ میلیون تومان نیستند و در این همایش قرار بر این است که مشکل آنان حل شود.
وی در خصوص سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اعتماد سازی به جهت مشارکت بیشتر مردمی برای کمک رسانی گفت:شفاف سازی اولویت اصلی ما در بهزیستی کشور است و هر فردی که کمک رسان ما باشد می‌تواند از طریق سامانه‌ای که راه اندازی شده، دقیقا بداند که کمک هایش در کجا و چگونه هزینه شده است.

انتهای پیام//ر. س

شفاف سازی اولویت اصلی در بهزیستی کشور

برچسب ها: بهزیستی ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.