مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : در بررسی به عمل آمده که توسط سازمان نهضت سوادآموزی کشور در سال ۱۳۹۷ در فرایند ارزشیابی استان‌ها در ۱۲ شاخص و ۲۶ محور تأثیر گذار انجام شد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مجید یزدان پناه مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : در بررسی به عمل آمده که توسط سازمان نهضت سوادآموزی کشور در سال ۱۳۹۷ در فرایند ارزشیابی استان‌ها در ۱۲ شاخص و ۲۶ محور تأثیر گذار انجام و با نامه سرپرست محترم وزارت آموزش و پرورش به استاندار کرمانشاه ابلاغ و اعلام شد، حوزه معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش حائز رتبه خیلی خوب و شایسته تقدیر گردید.

وی گفت : حوزه سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه با برنامه ریزی‌های لازم جهت تحقق سیاست‌ها در راستای ارائه هدفمند خدمات سوادآموزی و همچنین اصلاح تقویت روند کاری و ارائه بازخورد اثر بخش توانسته است گام‌های مقبولی بردارد. بر همین اساس در بررسی به عمل آمده که توسط سازمان نهضت سوادآموزی کشور در سال ۱۳۹۷ در فرایند ارزشیابی استان‌ها در ۱۲ شاخص و ۲۶ محور تأثیر گذار انجام و با نامه سرپرست محترم وزارت آموزش و پرورش به استاندار کرمانشاه ابلاغ و اعلام گردید، حوزه معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش حائز رتبه خیلی خوب و شایسته تقدیر گردید.

دبیر شورای پشتیبانی سوادآموزی استان همچنین عنوان کرد: اتخاذ تدابیر لازم در لایه‌های مختلف سازمانی و ترسیم صحیح و شفاف گردش فعالیت‌ها و تعاملات در بین اجزای نظام اداری، ضامن اجرای کامل برنامه‌های سوادآموزی و ارتقای بهره وری منابع در این زمینه است. همچنین حفظ و استمرار کارکرد برنامه‌های سوادآموزی مستلزم پایش و مراقبت از پیشرفت اجرا در افق زمانی پیش بینی شده برای آن و مراقبت از صحت و اعتبار اجزای مختلف برنامه است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاهدر پایان گفت: این پایش و مراقبت باید به گونه‌ای باشد که جهت گیری نظام اجرایی به سوی دستیابی به اهداف آن حفظ شود و در صورت بروز هرگونه تغییرات اثر گذار در مفروضات، شرایط و اقتضائات محیطی، این تغییرات در کوتاه‌ترین زمان شناسایی و آثار آن تحلیل شده و حوزه سوادآموزی و دستگاه‌های سهیم پوشش، اقدامات اصلاحی مورد نیاز را به انجام رسانند که این مهم در اداره کل آموزش و پرورش به ویژه حوزه معاونت سوادآموزی به خوبی تعبیر و رصد می‌گردد .

 

 

انتهای پیام/د

کسب رتبه خیلی خوب حوزه معاونت سوادآموزی

 

برچسب ها: فرهنگیان ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.