مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۲۵ تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستبند پلیس بر دستان ۳ سارق فراری در عباس آبادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهمترین حوادث امروز سه شنبه ۲۵ تیرماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

دستبند پلیس بر دستان ۳ سارق فراری در عباس آباد


سرهنگ حسین عبدی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد گفت: در پی مرجوعه‌ای قضائی از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی گیلان مبنی بر مخفی شدن ۳ سارق حرفه‌ای منزل و طلاجات در شهرستان عباس آباد، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی با همکاری ماموران پلیس آگاهی گیلان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان شدند.

سرهنگ عبدی گفت: متهمان که با استفاده از یک خودروی پراید از محل متواری شده بودند در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان اموال سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای ادامه تحقیقات پلیسی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی گیلان قرار گرفتند.

کشف ۱۰ تن چوب جنگلی قاچاق در عباس آباد

سرهنگ حسین عبدی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب از جنگ‌های اطراف این شهرستان، توسط یکی از قاچاقچیان محصولات جنگلی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی‌های همه جانبه و تحقیقات پلیسی متهم را حین حمل چوب جنگلی با یک خودروی نیسان برای انتقال به یکی از استان‌های همجوار شناسایی کردند.

سرهنگ حسین عبدی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر و در بازرسی از محل دپو و نگهداری چوب و محصولات جنگلی توسط وی ۱۰ تن و ۵۰۰ کیلو گرم چوب جنگلی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد افزود: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری اعضای باند سرقت موتورسیکلت درفریدونکنار


سرهنگ حسن هاشم پور فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار گفت: در پی وقوع سرقت چندین دستگاه موتورسیکلت در شهرستان، پرونده‌ای تشکیل و موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام گشت‌های انتظامی، ماموران پلیس آگاهی فردی که دارای سابقه سرقت در این شهرستان بوده به عنوان مظنون شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ هاشم پور گفت:متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به ۹ فقره سرقت موتورسیکلت با همکاری ۳ نفر دیگر از همدستان خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار، از دستگیری سایر همدستان متهم در عملیاتی غافلگیرانه خبر داد و اظهار داشت: پس از هماهنگی با مرجع قضائی ماموران در بازدید از محل اختفا و نگهداری اموال مسروقه توسط اعضای این باند ۵ موتورسیکلت سرقتی کشف کردند.

وی با اشاره به این که متهمان در ادامه بازجویی‌های به عمل آمده به تغییر در اصالت موتورسیکلت‌های مسروقه و فروش آن اعتراف کرده اند، اظهار داشت: تلاش برای کشف سایر موتورسیکلت‌های مسروقه و شناسایی مالباختگان ادامه دارد.

وی به شهروندان توصیه کرد: در مواقع پارک موتورسیکلت خود از وسایل بازدارنده و قفل‌های مناسب استفاده کنند.

چهار کشته در حادثه واژگونی خودروی پراید در محور هراز

سرهنگ علیرضا قدمی رییس پلیس راه مازندران  گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محور هراز شهرستان آمل، بلافاصله ماموران انتظامی بخش لاریجان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه خودروی پراید با ۴ سرنشین شامل یک مرد، ۲ زن و یک دختر بچه ۳ ساله که از مسیر جنوب به شمال در حال حرکت بود به دلایل نامعلومی از مسیر خود منحرف و پس از واژگونی به نیوجرسی کنار جاده برخورد کرد.

سرهنگ قدمی با اشاره به این که تمامی سرنشینان این خودرو به علت شدت صدمات و جراحات وارده در دم جان باختند، گفت: با حضور عوامل امدادی متوفیان این حادثه به سردخانه منتقل شدند.

کشف ۲۸ هزار نخ سیگار قاچاق در جویبار

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، پس از هماهنگی‌های قضائی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان جویبار به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران به منظور مقابله با عرضه انواع کالا‌های قاچاق، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۵ قاچاقچی کالا و مواد دخانی در این شهرستان شدند.

سرهنگ جعفری گفت: ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر و در بازرسی از واحد‌های صنفی و مخفیگاه آنان در مجموع ۲۸ هزار و ۵۰۰ نخ سیگار قاچاق کشف کردند.

وی در ادامه از دستگیری ۳ سارق و مالخر سیم برق در اجرای این طرح خبر داد و گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به ۵ فقره سرقت سیم، کابل برق و تجهیزات مزارع کشاورزی در این شهرستان اعتراف کردند که در بازرسی از محل نگهداری اموال مسروقه توسط آنان ۴۰۰ کیلو سیم برق سرقتی، یک دستگاه کف کش و سایر تجهیزات سرقتی کشف شد.

وی از دستگیری ۴ نفر از افراد تحت تعقیب مرجع قضائی و خرده فروشان مواد مخدر در ادامه این عملیات خبر داد و افزود: ضمن کشف مقادیر قابل توجهی مواد مخدر و اموال سرقتی در بازدید از محل سکونت این افراد، متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/آ

برچسب ها: حادثه ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.