معاون عمرانی استاندار مازندران از ساخت و تعمیر بیش از ۴ هزار و ۲۰۰ خانه مسکونی سیل زده در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رازجویان معاون عمرانی استاندار مازندران در حاشیه بازدید از روند کار حوزه راه ، مسکن و بخش کشاورزی شهرستان سوادکوه شمالی گفت: مصوباتی در هیات دولت گذرانده شد که به محض تخصیص با تعین پیمانکار سعی بر تثبیت راه‌ها خواهیم داشت.
 
وی با بیان اینکه تاکنون ۶ واحد مسکونی ساخته و تحویل سیلزدگان استان شد، افزود: ۴ هزار و ۲۰۰ واحد سیل زده دیگر نیز تعمیر و بازسازی شد.
 
رازجویان گفت: بقیه واحد‌های تعمیری نیز تا ۲۰ روز آینده تکمیل وتحویل خواهند شد.
 
معاون عمرانی استاندار مازندران به ساخت پل منگل در سوادکوه شمالی اشاره کرد و افزود: طراحی پل منگل که ۱۲۱ روستا از آن ایاب و ذهاب می‌کنند انجام شد.
 
وی با بیان اینکه پیمانکار ساخت پل منگل مشخص شد، گفت: ساخت این پل آغاز شده است .
 
معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: ۶ هزار و۸۰۰ واحد مسکونی مردم سیل زده مازندران باید بازسازی و نوسازی شود و ۶۸۰ واحد احداثی است.
 
رازجویان افزود: در بازسازی واحد‌های مسکونی سیل زده ۲۵ میلیارد تومان بلاعوض و ۳۱ میلیارد تومان جهت زیرساخت‌های حوزه روستایی به بنیاد مسکن تخصیص داده شد.
 

پل مواصلاتی منگل، راه ارتباطی بیش از ۱۰ روستان با شهرستان قائم‌شهر است و با وجود اینکه طی چندسال گذشته چندین‌بار تعمیر و ترمیم شده بود، فشار سیلاب را تاب نیاورد و تخریب شد.


انتهای پیام/آ
 

 بیش از ۴ هزار و ۲۰۰ خانه مسکونی سیل زده در مازندران ساخته و تعمیر شد

برچسب ها: سیل ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.