رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه هرگونه افزایش خودسرانه قیمت نان را غیرقانونی دانست و گفت : فعلا هیچ دستورالعملی مبنی بر افزایش ۲۵ درصدی قیمت نان نداریم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،رامین پهلوانی رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه با اشاره به صحبت‌هایی که درباره افزایش ۲۵ درصدی قیمت نان مطرح شده، گفت : هنوز هیچ دستورالعمل رسمی در این زمینه نداریم و اتحادیه خبازان کرمانشاه نیز هیچ افزایش قیمتی را اعلام نکرده است.

وی گفت : هرگونه افزایش قیمت نان به صورت خودسرانه غیرقانونی است و خبازی‌ها چه یارانه‌ای و چه آزادپز حق افزایش قیمت نان را ندارند.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه یادآور شد: در همین راستا از امروز (دوشنبه) نظارت بر خبازی‌ها را تشدید کرده ایم و با هرگونه گرانی نان برخورد خواهد شد.

پهلوانی از مردم خواست هرگونه افزایش قیمت نان را با تلفن‌های ۱۳۵ و ۱۲۴ در میان بگذارند و خاطرنشان کرد: البته ما کمترین شکایت مردمی را از خبازی‌ها داریم.

وی اشاره‌ای هم به اخذ مبلغ اضافه از سوی برخی نانوایی‌ها به بهانه اضافه کردن کنجد و سبوس به نان داشت و عنوان کرد: اضافه کردن موادی مانند سبوس از اساس از سوی معاونت غذا و دارو ممنوع است.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه با بیان اینکه گاهی اضافه کردن این مواد خواسته خود مردم است، یادآور شد: وقتی خود مردم با نانوایی توافق می‌کنند بهای اضافه بابت کنجد و سبوس بپزدازند، باعث تشدید مشکل می‌شوند .

 

 

انتهای پیام/د

هیچ دستورالعملی مبنی بر افزایش ۲۵ درصدی قیمت نان نداریم

 

برچسب ها: قیمت مسکن ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.