شهردار تربت‌جام گفت: پروژه محله شهید غلامزاده به مناسبت دهه کرامت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی حسینی شهردار تربت‌جام در مراسم افتتاح پروژه به مناسبت دهه کرامت گفت: خیابان‌های شهید غلامزاده شامل ۷ هزار مترمربع آسفالت خیابان اصلی شهید غلامزاده و فرعی‌های شهدای ۷ تیر، شهید صدرنیا و سه فرعی دیگر و نیز اجرای ۲۶۰ متر کانال و ۴۷۵ متر جدول‌کشی بااعتباری بالغ‌ بر ۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون زالر با حضور مسئولین و اهالی محل به مناسبت دهه کرامت افتتاح شد.
 
وی با اشاره به نقش مهم مشارکت مردم در ساختن شهری زیبا و خوب، ادامه داد: در شرایط اقتصادی فعلی اکثر شهرداری‌ها به پرداخت حقوق کارکنان و رفت‌ و روب قناعت کرده‌اند، ولی این شهرداری سعی کرده پروژه‌های مدیریت شهری را متوقف نکند و به مطالبات و نیاز‌های مردم پاسخ دهد.

شهردار تربت‌جام گفت: مردم با مشارکت و همراهی با شهرداری می‌توانند کمک به توسعه شهر داشته باشند و با مشکلات موجود گاهی اوقات پروژه‌ها روند کندتری می‌گیرد که باید مردم وضعیت را درک و همکاری داشته باشند.

حجت‌الاسلام مصطفی دامن‌پاک رئیس شورای اسلامی تربت‌جام، گفت: شهر زیبا حق همه شهروندان است و این دوره از شورا و شهرداری تمام سعی خود را برای حل مشکلات شهری داشته و به دنبال راهکار‌های عملی و برنامه‌های مدون در راستای توسعه مدیریت شهری است.

وی تصریح کرد: مردم با پرداخت به‌موقع عوارض‌ها می‌توانند سهم خود را پرداخت نمایند تا مجموعه شورا و شهرداری بتواند شایسته‌ تر به خواسته‌های به‌حق مردم پاسخ دهد.

انتهای پیام//س.ج

راهکار‌های عملی برای حل مشکلات شهری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.