سرپرست شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: افزایش دمای هوا، وضعیت مصرف برق در سیستان و بلوچستان را در حالت هشدار قرار داد.

وضعیت مصرف برق سیستان و بلوچستان در حالت هشدار قرار گرفتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  محسن بامری نژاد سرپرست شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت:افزایش دمای هوا، وضعیت مصرف برق در سیستان و بلوچستان را در حالت هشدار قرار داد.

 وی افزود: ۱۲ شهرستان از جمله زاهدان، ایرانشر، چابهار، دلگان، هیرمند و راسک در اولویت خاموشی قرار دارند.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان اعلام کرد: مردم با رعایت الگوی مصرف برق به ما کمک کنند تا مجبور به خاموشی ناخواسته نشویم.

بامری نژاد از مشترکینی که الگوی مصرف برق را رعایت می‌کنند، قدردانی کرد و گفت: با توجه به اینکه نیروگاه‌های سطح استان با کمبود برق روبه رو هستند مجبور هستیم کسری برق استان را از طریق استان‌های همجوار جبران کنیم.

وی با بیان اینکه شهروندان صرفه جویی در مصرف برق را جدی بگیرند، افزود: مشترکینی که مصرف برق کمتر از صد کیلو وات داشته باشد تعرفه برق آنان براساس هر یک کیلو وات ۵۴ تومان محاسبه می‌شود و این در حالی است که قیمت تمام شده یک کیلو وات برق تولید شده در کشور حدود ۴ هزار تومان است.

انتهای پیام/ع

مصرف برق در حالت هشدار قرار گرفت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار