معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه از ثبت نام بیش از ۶۲۰۰ داوطلب در آزمون استخدامی مشاغل آتشنشانی درسطح استان خبر داد.

ثبت نام بیش از ۶۲۰۰ داوطلب در آزمون استخدامی مشاغل آتشنشانیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حمیدرضا مجردی معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری این آزمون در تاریخ ۱۸ مرداد امسال، گفت : مجری این آزمون مرکز آزمون جهاد دانشگاهی و کارفرما و ناظر آن در سطح کشور سازمان همیاری شهرداری‌ها و در سطح استان دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری است.

وی با اشاره به اتمام مهلت ثبت نام شرکت در این آزمون گفت : ۶۲۸۵ نفر در استان برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۶۲۷۷ نفر مرد و هشت نفر زن هستند.

مجردی با بیان اینکه سهمیه استان در کسب این مشاغل ۲۲۰ نفر بوده و صرفا مختص مردان است، گفت: به نظر می‌رسد این هشت نفر زن یا اشتباهی ثبت نام کرده و یا متقاضی مشاغل برای استانی دیگر بوده و صرفا محل آزمون آن‌ها استان کرمانشاه است.

وی افزود: سهمیه تعیین شده برای استان در چهار شغل آتش نشان، کاردان آتش نشان، کارشناس آتش نشان و راننده وسایط نقلیه تندرو سنگین است که بصورت پیمانی استخدام خواهند شد.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی کرمانشاه از صدور کارت این آزمون در روز ۱۴ مرداد ماه خبر داد وافزود: آزمون روز ۱۸ مرداد برگزار می‌شود.

مجردی با بیان اینکه تعیین حوزه امتحانی این آزمون فعلا قطعی نشده، گفت: در حال حاضر حوزه کرمانشاه برای برگزاری این آزمون در نظر گرفته شده و شاید دو حوزه اسلام آبادغرب و روانسر نیز در آینده لحاظ شوند که با تعیین نهایی حوزه امتحانی اطلاع رسانی آن متعاقبا انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه این آزمون مرحله عملی نیز دارد گفت: در مرحله کتبی آزمون سه برابر ظرفیت یعنی ۶۶۰ نفر پذیرش شده و این افراد برای آزمون عملی معرفی می‌شوند.

وی تاکید کرد: افراد هرگونه سوال یا ابهام در خصوص این آزمون را می‌توانند از طریق تماس با مرکز آزمون جهاددانشگاهی مطرح کنند. همچنین می‌توانند به ستاد اجرایی آزمون در کرمانشاه واقع در معاونت آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی استان مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۳۱۰۳۱ داخلی ۳۰۱-۳۰۲-۳۰۴-۳۰۶ و ۳۰۸ تماس بگیرند .

 

 

انتهای پیام/د

جهاد دانشگاهی مجری آزمون آتشنشانی

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.