استاندار کرمانشاه گفت:صرفه جویی در شرایط فعلی تحریم و فشارهای اقتصادی بر کشور را بزرگترین و بهترین معروف است و این صرفه جویی باید با امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به عنوان فرهنگ نهادینه شود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، استاندار کرمانشاه گفت: تکریم ارباب رجوع، حفظ بیت المال، رسیدگی به امورات مردم و رفع مشکلات آنها مصداق امر به معروف است در ادارات باید به دنبال رفع مشکلات و گرفتاری‌های مردم باشیم و بدانیم که پروردگار ناظر بر رفتار و عملکرد ماست.


وی بیان کرد : رعایت شئونات اسلامی،داشتن وجدان کاری، صداقت در گفتار و رفتار و حفظ بیت المال نیز باید مدنظر باشد چرا که ما پاسخگوی بیت المال هستیم مدیران دستگاه‌های اجرایی باید انتقادپذیر باشند و در برخورد با ارباب رجوع آستانه تحمل خود را بالا ببرند.


بازوند گفت: دروغ ریشه همه گناهان است و چاپلوسی، تملق، اسراف، خودخواهی و دروغ پردازی از منکرات رایج در ادارات است که لازم است برای رفع آن امر به معروف و نهی از منکر گسترش یابد.


وی ادامه داد: اگر بخواهیم در ساختار اداری کشور شاهد بهره وری بالا باشیم باید فریضه امر به معروف و نهی از منکر را اجرا کنیم،اگر امروز در کشور از اختلاس صحبت می‌شود نشان می‌دهد که نسبت به فریضه امر به معروف و نهی از منکر بی توجه هستیمامام حسین (ع) فرمودند که هدف از قیام من احیای امر به معروف و نهی از منکر است و این نشان دهنده اهمیت این فریضه می‌باشد.

انتهای  پیام/ز

 

دروغ ریشه همه گناهان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.