رئیس اداره بهزیستی پاوه از کمک ۴۶۸ میلیون تومانی به بازسازی و احداث واحد‌های مسکن مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی در پاوه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،علاءالدین محمدی رئیس اداره بهزیستی پاوه گفت : اداره بهزیستی شهرستان پاوه در راستای سیاست سازمان بهزیستی و تامین مسکن مددجویان زیر پوشش، برای بازسازی واحد‌های تخریب شده در جریان زلزله اخیر و همچنین احداث واحد‌های مسکن خانوار‌های دارای چند عضو معلول و زنان سرپرست خانوار اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

وی گفت : برای بازسازی و احداث ۳۴ واحد مسکونی مددجویان به‌صورت بلاعوض مبلغ ۴۶۸ میلیون تومان پرداخت شده است.

وی گفت: برای بازسازی واحد‌های تخریب شده که ۲۶ واحد بود نفری ۱۰ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت شده است.

محمدی ادامه داد: برای چهار واحد شهری دارای ۲ عضو معلول ۴۰ میلیون کمک بلاعوض پرداخت شده است و ۲ واحد روستای دارای ۲ عضو معلول نیز هر واحد روستای مبلغ ۱۸ میلیون تومان و ۲ واحد مسکن زن سرپرست خانوار نیز هر واحد ۱۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

محمدی با بیان اینکه نزدیک به ۵۰ خانوار مددجوی زیر پوشش بهزیستی این شهرستان فاقد مسکن هستند، گفت: قریب اکثر آن‌ها در واحد‌های مسکونی آشنایان و اقوام ساکن هستند.

وی در پایان، گفت: برای مسکن مهر مددجویان زیر پوشش نیز تاکنون ۲۰۰ میلیون تومان جذب شده است و ان‌شاءالله در مرحله دیگر قول دادند که ۱۵۰ تومان دیگر هم کمک شود .

 

 

انتهای پیام/د

احداث واحد‌های مسکن مددجویان زیر پوشش

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.