نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: ظاهرا قصد حمله کنندگان، سرقت از ماشین بوده که بعد از درگیری با راننده ماشین و اصابت گلوله به پای راننده، از محل حادثه متواری می شوند.

حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: شب گذشته برای انجام مصاحبه وارد ساختمان  شدم و راننده در ماشین منتظر بود، من در ساختمان بودم که با شنیدن صدای تیر به سمت ماشین آمدیم.

وی ادامه داد: با بررسی‌های انجام شده توسط نیروی انتظامی و توضیحات راننده مشخص شده که قصد حمله کنندگان به راننده، سرقت بوده و بعد از مقاوت راننده و درگیری با سارقان، راننده اقدام به شلیک هوایی می‌کند و در ادامه درگیری، تیر به پای او اصابت می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک افزود: راننده دیشب در بیمارستان امام خمینی تهران تحت عمل جراحی قرار گرفت در حال حاضر وضعیت راننده خوب است.

احمدی، مسئول دفتر حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک هم با اشاره به اینکه ظاهرا حمله کنندگان که به قصد سرقت به ماشین  سالک حمله کرده بودند، مسلح نبودند ادامه داد: با حمله دو موتور سوار به ماشین  سالک، حبیبی (راننده  سالک) که مسلح بوده ابتدا اقدام به شلیک هوایی می‌کند و بعد از درگیری با حمله کنندگان، تیر دوم به پای راننده اصابت کرده و سارقان متواری می‌شوند.
 
انتهای پیام/ی
 
 

سرقت ، هدف اصلی حمله کنندگان به خودروی نماینده مجلس شورای اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.