مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از آغاز اکران فیلم در سالن سینمای کانون پرورش فکری کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مهناز فتاحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت : از امروز (۲۴ تیر) در سالن سینمای کانون پرورش فکری کرمانشاه فیلم‌های ویژه کودکان و نوجوانان اکران خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه ریزی کانون پرورشی برای اکران فیلم‌های با محتوای کودک و نوجوان، گفت : از این پس خانواده‌ها با خیالی آسوده می‌توانند در کانون پرورش فکری به تماشای فیلم‌های متناسب با رده سنی فرزندانشان بنشینند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه اقدام کانون پرورشی را در راستای اکران فیلم‌های متناسب با رده سنی کودکان و نوجوانان مثبت ارزیابی کرد وگفت: تا پیش از این خانواده‌ها برای رفتن به سینما به همراه فرزندانشان برای انتخاب فیلم‌های متناسب با رده سنی کودکان و نوجوانان دغدغه‌هایی داشتند.

فتاحی افزود: خانواده‌های کرمانشاهی از این پس می‌توانند با خرید بلیط‌های ۲۵۰۰ تومانی در دو سانس صبح و بعدازظهر پای فیلم‌های در حال اکران در کانون پرورش فکری بنشینند.

وی ادامه داد: اکران فیلم را در شهر کرمانشاه فعلا در مرکز شماره دو واقع در سه راه ۲۲ بهمن خواهیم داشت، اما در صورت استقبال خانواده ها، افزایش تعداد مراکز اکران فیلم در برنامه قرار خواهد گرفت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: امروز و به مناسبت افتتاحیه، اکران ویژه فیلم سینمایی"ضربه فنی" را در شهر کرمانشاه در دو مرکز شماره دو واقع در سه راه ۲۲ بهمن و مرکز شماره چهار واقع در پارک معلم و مرکز کانون پرورشی سرپلذهاب به صورت رایگان خواهیم داشت.

وی ادامه داد: این فیلم که یکی از تولیدات امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال ۱۳۹۷ است به مدت یک ماه در این سالن‌ها در قالب طرح "کانون نمایش"به روی پرده می‌رود.

اکران فیلم در سالن سینمای مرکز شماره ۲ کانون پرورشی واقع در سه راه ۲۲ بهمن در دو سانس ۹ تا ۱۱ و ۱۸ تا ۲۰ انجام می‌شود و علاقمندان می‌توانند در همان محل نسبت به تهیه بلیط اقدام کنند .

 

 

انتهای پیام/د

فیلم کودک و نوجوان در سالن سینمای کانون پرورش اکران می شود

 

برچسب ها: مطبوعات ، معرفی کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.