علیرضا آشناگر گفت: ساختار‌های اداری کشور برای حمایت از تولید و بنگاه‌های اقتصادی با همکاری قانون‌گذاران اصلاح شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در همایش گرامیداشت روز صنعت و معدن در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی سمنان گفت: در جنگ تمام عیار باید همه به بخش صنعت کمک کنند و شرایط اقتصادی کشور به دلیل اعمال تحریم‌ها ویژه است.

وی افزود: باید برای امنیت کشور تلاش شود و توجه به امر اقتصاد و صنعت در کشور شکوفا می‌شود.

آشناگر بیان کرد: اقتصاد در تاثیرپذیری از فشار‌های خارجی نقطه ضعف کشور است و دشمن با وضع تحریم برای کشور مشکلاتی ایجاد می‌کند.

وی ابراز داشت: دولت تمام توان خود را برای فعالیت بخش صنعت با وجود فشار‌های اقتصادی به کار گرفته است و باید برای رونق تولید در کشور خلاقیت نشان داد.

استاندار سمنان خاطر نشان کرد: نهایت تلاش برای جلوگیری از تعطیلی واحد‌های صنعتی به کار گرفته شود و حفظ اشتغال موجود و توسعه کسب و کار باید در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: در استان سمنان به دنبال تامین و فراهم کردن بستر لازم برای رونق تولید هستیم و ۱۶۸ نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در یکسال گذشته در استان برگزار شد.

استاندار سمنان در خصوص کاغذ بازی اداری بیش از حد است ابراز داشت: با وجود ایجاد شفافیت ها، اما همچنان این رویه قابل توجه است.

وی تصریح کرد: ۳۲ هزار میلیارد ریال طرح اقتصادی به بانک‌های سمنان در یکسال گذشته معرفی شده که ۱۱ هزار میلیارد ریال آن منجر به اعطای تسهیلات شده است.

علیرضا آشناگربیان کرد: صاحبان واحد‌های صنعتی هم معتقدند که دریافت ارزش افزوه حق دولت است، اما این ارزش افزوده را باید از مصرف کننده نهایی گرفت.

وی در پایان گفت: تقسیط و بخشودگی جرایم مالیات و بیمه‌ای در دستور کار دولت است و با انتقال آب خزر به سمنان مسیر توسعه اقتصادی استان افزایش چشمگیری می‌یابد.

انتهای پیام / م

 تقسیط و بخشودگی جرایم مالیات و بیمه‌ای در دستور کار دولت است

برچسب ها: صنعت ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.