رئیس‌جمهور آمریکا که تاکنون از دیدار‌های خود با رهبر کره شمالی به نتیجه‌ای دست نیافته است، مدعی شد کیم جونگ اون در ملاقات اخیرش با او خوشحال بوده و لبخند می‌زده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی نیوزویک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز جمعه در دیدار با خبرنگاران در فضای بیرونی کاخ سفید به توضیحاتی درباره ملاقات اخیرش با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی و بازدید از نقطه صفر مرزی دو کره پرداخت.

ترامپ در اظهاراتی مضحک خطاب به خبرنگاران مدعی شد: «رئیس کیم از ملاقات با من بسیار خوشحال بود. به عقیده من، این یک اتفاق خوب بود».

رئیس جمهور آمریکا بار دیگر با تمجید از عملکرد خود در قبال پیونگ‌یانگ افزود: «او مردی است که زیاد نمی‌خندد، ولی زمانی که مرا دید لبخند زد. او خوشحال بود. او مردی است که تنها کاری که در دروه ریاست جمهوری پیشین آمریکا [باراک اوباما] انجام می‌داد، آزمایش بمب هسته‌ای و منفجر کردن کوه‌ها بود، ولی اکنون او اینگونه است [لبخند می‌زند]».

ترامپ نخستین رئیس جمهور آمریکاست که وارد خاک کره شمالی شد. او پس از پایان نشست ماه گذشته گروه بیست در ژاپن به کره جنوبی سفر کرد و در نقطه صفر مرزی دو کره با کیم جونگ اون دیدار کرد. او در دیدار سه ساعته از منطقه صفر مرزی دو کره، به مدت ۸۰ دقیقه با رهبر کره شمالی ملاقات کرد. 

این اظهارات ترامپ در حالی مطرح می‌شود که دیدارهای سران آمریکا و کره شمالی تاکنون به نتیجه خاصی نرسیده است و پیونگ‌یانگ که خواستار لغو تحریم‌های واشنگتن  است و در این‌باره بارها به آمریکا هشدار داده، همچنان به آزمایش سلاح‌های خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۲۴ تير ۱۳۹۸
تو تعریفشم داره کیم جونگ را خراب میکنه میخواد بگه کیم زمانی که اوباما بود هرکار میخواست می کرد اما الان میخنده تا من گره کارشو وا کنم چون کسی تاب مقاومت دربرابر آمریکا را نداره
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۳۶ ۲۴ تير ۱۳۹۸
بار دیگر خودت با زبان خودت به تمام جهان ثابت کردی که یک احمق درجه یک و کودن هستی....و سخن حکیمانه رهبری عزیزمان این سلاله زهرای اطهر(س) را برای جهانیان تداعی کردی چون که تنها احمق و خودشیفته است که از تمجید کردنش مسرور میشود حتی اگر این لبخند تلخ همراه با تمسخر برایت زده شود از خود بیخود میشوی و چنان مسرور میشوی که ..........................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۲۴ تير ۱۳۹۸
خوب به نادان همه ميخندند
آخرین اخبار