هیئت ورزش ناشنوایان در مهاباد فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، نخستین رئیس هیئت ورزش ناشنوایان مهاباد در نشستی با حضور مسئولان شهرستانی و استانی معرفی شد تا این هیئت به صورت رسمی فعالیت خود را به عنوان دومین هیئت در آذربایجانغربی در این رشته آغاز کند. 

رئیس هیئت ورزش ناشنوایان آذربایجانغربی در نشست معرفی رئیس هیئت ناشنوایان مهاباد گفت: تاکنون بانک اطلاعاتی از ورزشکاران ناشنوای استان تهیه نشده و تنها رئیس هیئت ورزشی ناشنوایان در شهرستا‌نهای ارومیه و مهاباد انتخاب شده است.

عبدالاسلام معروفی افزود: به دلیل نبود بانک اطلاعاتی، هنوز مشخص نیست ورزشکاران ناشنوای استان بیشتر در چه رشته‌های ورزشی فعالیت دارند و روند اعزام و مدال‌آوری آنان درمسابقات مختلف کشوری مشخص نیست.

رئیس هیئت ورزش ناشنوایان آذربایجانغربی اضافه کرد: بیمه ورزشی ورزشکاران ناشنوا، استعدادیابی، مهیاکردن سالن‌های ورزشی و کمک از مربیان سایر هیئت‌های ورزشی از دیگر برنامه‌های هیأت ورزش ناشنوایان استان است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد هم گفت: ورزشکاران ناشنوا می‌توانند از تمامی امکانات ورزشی این اداره به صورت رایگان استفاده کنند و در صورت ورود به سالن‌های ورزشی بخش خصوصی از بلیت نیم بها بهره‌مند می‌شوند.

قرنی مصطفی پور افزود: هیئت ورزشی ناشنوایان یکی از هیئت‌های اخلاق مدار و منظم این شهرستان است و تمامی مسئولان و ورزشکاران سایر هیئت‌های ورزشی نیز تمایل به همکاری با این هیئت دارند.

وی از ورزشکاران این هیأت خواست در صورت تمایل به یک رشته ورزشی خاص به صورت منظم و مرتب در جلسات تمرینی حضور پیدا کنند تا برای اعزام به مسابقات کشوری از آمادگی کافی برخوردار باشند.

در این نشست بهمن عبدلی به عنوان نخستین رئیس هیئت ورزش ناشنوایان این شهرستان انتخاب شد.

در شهرستان مهاباد ۲۰ ورزشکار ناشنوا فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ج

معرفی نخستین رئیس هیئت ورزش ناشنوایان مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.