رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان کرمانشاه گفت:اولین جشنواره تابستانی گردشگری، فرهنگی و ورزشی سراب نیلوفر با مشارکت یازده دستگاه اجرایی و نهاد استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، فهمیه روشن رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان کرمانشاه گفت:جشنواره  تابستانی گردشگری ۱۰ غرفه ارائه دهنده خدمات درحوزه‌های ورزشی، فرهنگی و کشاورزی و عرضه صنایع دستی استان برپا شده که از امروز (یکشنبه) تا ۲۸ تیر برای بازدید گردشگران و مردم دایر خواهد بود.

وی بیان کرد : در جشنواره امروز گروه‌های مردم نهاد دوستدار محیط زیست اقدام به پاکسازی محوطه سراب نیلوفر کردند و گروهی از ورزشکاران رشته‌های آبی نیز به اجرای برنامه‌های ورزشی آبی همچون قایقرانی و استندآپ پدل برد پرداختند.

وی برگزاری بازی‌های بومی و محلی را از دیگر برنامه‌های اولین جشنواره تابستانی گردشگری، فرهنگی و ورزشی سراب نیلوفر دانست و گفت: طناب کشی، دارت، قمچان  از بازی‌های بومی محلی استان است که از امروز به مدت یک هفته ه رروز از ساعت ۱۷ عصر تا ۲۱ شب در محوطه سراب نیلوفر برگزار خواهد شد و به نقرات برگزیده هم جوایزی اهداء می‌شود.

انتهای  پیام/ز

 

برگزاری بازی‌های بومی و محلی در  اولین جشنواره تابستانی گردشگری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.