مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمانشاه از برگزاری جشنواره فرهنگی-گردشگری سراب نیلوفر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فهیمه روشن مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمانشاه گفت : نخستین جشنواره فرهنگی، گردشگری تابستانه "سراب‌نیلوفر" در کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را معرفی "سراب نیلوفر" به عنوان یکی از جاذبه‌های منحصر به فرد گردشگری طبیعی در استان عنوان کرد.

روشن تصریح کرد: در پی بارش‌های خوب امسال و احیای گل‌های نیلوفر در این سراب، برگزاری این جشنواره مد نظر قرار گرفت تا این ظرفیت بی بدیل گردشگری بیش از پیش معرفی و زمینه ساز و عامل جذب گردشگران به کرمانشاه باشد.

وی در خصوص زمان و مکان برگزاری این جشنواره نیز گفت: این جشنواره ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۲۳ تیر ماه در محل مجموعه سراب نیلوفر برگزار خواهد شد.

این مسئول از برگزاری برنامه‌های متنوع در این جشنواره و برپایی غرفه‌های صنایع دستی در حاشیه آن خبر داد و گفت: غرفه‌های صنایع دستی همراه با برنامه‌های سرگرمی و مسابقات ورزشی و بازی‌های بومی و محلی از ساعت ۱۷ الی ۲۱ روز ۲۸ تیر ماه برقرار است.

وی افزود: مراسم افتتاحیه این جشنواره با حضور استاندار کرمانشاه، انجمن‌های زیست محیطی، دهیاران، شورا‌ها و دستگاه‌های مختلف برگزار می‌شود و اجرای نمایش و سرود از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده است. همچنین در این مراسم از فعالان حوزه محیط زیست و گردشگری کرمانشاه تقدیر صورت می‌گیرد.

مدیر میراث فرهنگی شهرستان کرمانشاه ضمن دعوت از مردم برای حضور در این جشنواره گفت: بازدید از این جشنواره برای عموم آزاد است.

وی در پایان از مشارکت بخشداری مرکزی کرمانشاه، همکاری شرکت توسعه گردشگری استان، شهرداری کرمانشاه، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان، محیط زیست، فوریت‌های پزشکی، هلال احمر و نیروی انتظامی شهرستان کرمانشاه در برگزاری این جشنواره تقدیر کرد .

 

 

انتهای پیام/د

جشنواره فرهنگی-گردشگری برگزار شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.