اولین جشنواره تابستانه از ۲۳ لغایت ۲۸ تیرماه در سراب نیلوفر با برپایی سیاه چادر، غرفه‌های مختلف اجتماعی ورزشی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،جلسه‌ای به منظور جشنواره تابستانه در سراب نیلوفر به ریاست علی قبادی معاونت امور عمرانی فرمانداری کرمانشاه بجهت برگزاری هر چه بهتر این مراسم در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

مصطفی بابا ملکی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه ضمن تشکر از کمک و همکاری همه جانبه برگزار کنندگان این جشنواره گفت : در حاشیه جشنواره تابستانه این اداره به کمک هیات بومی محلی شهرستان کرمانشاه مسابقات طناب کشی، دارت، لی لی و ... را برای حاضرین، برگزار می‌نماید.

علی فتحی بخشدار بخش مرکزی با بیان اینکه جشنواره تابستانه بمنظور توسعه فرهنگی و گردشگری بوده و باعث شور و نشاط اجتماعی و توسعه اشتغالزایی می‌شود افزود: فرصت خوبی برای برندسازی گردشگری در کرمانشاه ست و انتظار می‌رود ارگان‌های دولتی از این جشنواره حمایت کنند.

فهیمه روشن رئیس میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان کرمانشاه عنوان داشت: در این جشنواره ۱۰ غرفه شامل صنایع دستی، نمایشگاه کتاب، ورزشی، گردشگری، فوریت‌های پزشکی، محصولات کشاورزی و .. برای بازدیدکننده به معرض نمایش قرار خواهد گرفت .

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری جلسه‌ای به منظور جشنواره تابستانه در سراب نیلوفر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.