رئیس هیأت بومی محلی استان کرمانشاه گفت: زندگی ماشینی، دنیای مجازی و غذا‌های شیمیایی بزرگترین مشکلات وضعیت کنونی جامعه است که مردم از آن‌ها خسته شده و به‌دنبال راه فراری از آن‌ها هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، بهرام بهروش اظهار داشت: همه مردم از غذا‌های شیمیایی و زندگی ماشینی خسته شده و به‌دنبال تفریحات سالم هستند و با توجه به شرایط موجود در جامعه سنتی روستایی و شرایط حاکم بر این جوامع پرداختن به بازی‌های محلی در کنار ایجاد جشنواره‌های بومی بهترین راهکار برای ایجاد این تفریحات سالم در جوامع سنتی روستایی است.

وی با تاکید بر مساعدت اداره‌ها و ارگان‌های مختلف در زمینه زنده کردن سنت‌های بومی، یادآور شد: بازگشت به سنت‌های نیک و زنده کردن ارزش‌های گذشته نیاز جامعه محلی ما است و ارگان‌های آموزش مختلف همچون آموزش پرورش، دانشگاه و مراکز عالی آموزشی در این راستا می‌توانند فعالیت بیشتری داشته و در توسعه این امر سهیم باشند.

بهروش با بیان این مطلب که ایجاد شرایط مشارکت حداکثری بانوان از اهداف این هیأت در سال ۹۸ است، عنوان کرد: مشارکت و حضور بانوان جامعه به‌خصوص بانوان روستایی در برنامه‌ها و جشنواره‌های بومی و محلی، از مهمترین اهداف هیأت در سال ۹۸ است و امیدواریم با تحقق این اهداف زمینه ایجاد شور، نشاط و شادابی را در بین بانوان جامعه فراهم کنیم.

بهروش در این خصوص، افزود: تامین زیرساخت‌ها و فضای‌های سرپوشیده مناسب برای فعالیت بانوان در محیط روستایی و جوامع محلی بزرگترین مشکل در راستای توسعه ورزش‌های بومی و محلی در جامع روستایی است.


انتهای  پیام/ز

 

تامین زیرساخت‌ها و فضای‌های سرپوشیده مناسب برای فعالیت بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.